Positiv test etter mange timer????

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Tok en A1 test i dag tidlig, mange dager for tidlig, den var negativ og kontrollstreken kom ikke opp engang... Når jeg kom fra jobb 10 timer etterpå ligger den fortsatt der, det har kommet opp en kontollstrek og en veeeldig svak strek ved siden av... Blir den falsk positiv etter og ha liggi i flere timer? Noen med erfaring?? Svigerinna mi påstår hardnakket at en strek er en strek, og uten HCG ville det ikke kommet noen strek... Hva mener dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tenker også at uten hcg ville det ikke vært noen strek, men kan komme ganske tydelige skyggestreker når testene tørker....så ville nok tatt en ny :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
De skjedde med meg i starten når jeg testa alt for tidlig. Negativ test med en gang, men etter ca 1 time var den svak positiv. Det har aldri skjedd når jeg ikke har vært gravid. Ta en ny i morgen tidlig da:)
 
Bør nok vente noen dager for og evt få en strek innenfor "rimelig tid" og ikke etter en hel dag...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har liten erfaring i å teste tidlig. Men testa rd7 sist for å sjekke at eggløsningssprøyta var ute. Testen ble negativ, men etter ett par timer var d kommet strek. Og jaggu var jeg gravid !, krysser fingrene for at det samme skjer deg :)
 
Har du testet på nytt? Veldig spent :) Når jeg ble gravid nå, så testet jeg selvfølgelig altfor tidlig. Det kom opp en så svak strek leeenge etter tiden var gått ut, og det var nok kun jeg som så det ;) Ble heldigvis mye sterkere etter et par dager.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg sjekkar alltid testane etter fleire timar berre for å vere sikker :p Det har aldri vore antydning til strek ein gong. Så dette lovar jo bra!
 
Tok en test midt på dagen i dag (!!!!) så teit av meg, klarte ikke vente til i morgen tidlig... Venter mensen i morgen, og har hatt den kjente murringa i magen siden i ettermiddag, så regner med at den kommer som forventa :-( Tatt meg ett par øl jeg nå... Gitt opp håpet med andre ord!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pust med rompa og aldri gi opp håpet!:) Om testen fortsatt er negativ i morgen så setter du fyr på dritten og går med hode høyt hevet og venter på neste runde. Jeg vet hvor jævlig vanskelig det er (beklager ordbruken min), men jeg lover deg at du VIL se den andre streken. Men jeg holder fortsatt fast på at den dukker opp i morgen tidlig;):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Akkurat den ordbruken passer jævlig godt til dette vi alle er igjennom ;) så ingenting og unnskylde :-D tja, sitter her og nistirrer på testen, og innbiller meg det er en ekstra skyggestrek der..., men alle her mener jeg ser syner..., og gjør nok det også :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og den testen jeg tok nå er ikke A1, må spare litt penger... Lurer på hvor mange 1000 jeg har brukt på tester siste 38 mndr... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte sånne strimler på billige tester.no eller noe. De koster ingenting og er like pålitelige. Så kan du tisse på mange om gangen. Hihi:) Sender mange doble strek-tanker til deg:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
:'(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Sender deg en stoooor god bamseklem!❤

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Sender deg en stor klem! :crybaby2! Knalltøft med negative tester, når det eneste man ønsker seg i hele verden er det stikk motsatte og vi i tillegg ikke kan klare "jobben" selv. Ikke mist motet, for de fleste lykkes til slutt selv om veien frem kan føles endeløs!
 
Back
Topp