Positiv test etter IVF / ICSI??

Frk.humle

Betatt av forumet
Hei! Ny her, men prøver meg på dette jeg også:) kjekt å ha andre å snakke med:)
Dette er andre forsøket vi har. Denne gang ble det satt inn ett perfekt blastocyst. Håper virkelig det setter seg etter 3 år med prøving. Tok en test i går kveld, en i morges og en på ettermiddagen i dag. Er svake streker der, og den i morges kom godt innenfor tidsfristen. Jeg tør ikke juble, men kan det være jeg er gravid? Eller kan eggløsningsprøyten henge i enda?Er på rugedag 10 i dag hvis jeg skal regne utifra dagen etter uttak. Legger med ett bilde.. Setter stor pris på svar :)
image.jpeg

Last edited:
Du er gravid, ser streken. Regner med du kommer til å teste videre. Vil anbefale å ikke teste mer enn en gang om dagen. Det er jo sånn at hcg nivået ca fordobler seg på 48 timer så greit med litt mellomrom for å se stigningen. Lykke til!

Tror du det? :smiley-angelic001 jeg er bare veldig redd for at det er Ovitrelle som sitter igjen. Men nå er det jo 12 dager siden jeg satt den. Jeg er en liten testoman, men får vente å ta en ny i morgen tidlig da :) den skal vel bli sterkere hvis jeg er gravid. Håper virkelig det:) Er det sånn at hgc nivået er veldig lavt helt i begynnelsen? Hvor høyt nivå må man ha for å få positiv test?

Tusen takk ❤️❤️❤️ Tror aldri jeg har vært så glad før, men holder litt igjen med jublingen, har egentlig testdato på fredag. Men Jippi! Krysser fingrene for at det blir ett lite januarnurk❤️ Endelig, etter 3 år!!

Gratulerer så mye <3

Da har vi etter forsøk nr 2 endelig blitt gravide! En tydelig strek lyste tydelig mot oss idag tidlig! Etter snart 2 år me prøving og feiling er dette endelig dagen vi har ventet så lenge på!!

Da har vi etter forsøk nr 2 endelig blitt gravide! En tydelig strek lyste tydelig mot oss idag tidlig! Etter snart 2 år me prøving og feiling er dette endelig dagen vi har ventet så lenge på!!
Gratulerer så masse :) fantastisk å endelig se "gravid" på testen! har dere vært i det offentlige eller privat?

1 uttak med det offentlige og 1 forsøk med privat. vi fikk litt dårlig behandling i det offentlige og det var lange ventetider så derfor gikk vi privat. Har hatt litt småblødninger når jeg går på do og litt mens murringer igår, men da jeg snakket med sykepleieren så sa hun at dette var helt normalt. andre som har opplevt dette?!

Back
Topp