T Tri Blir kjent med forumet 18 Mar 2012 #1 Noen av dere som måtte vente lenger enn ikm for å få positiv test?
T Tro,håp,kjærlighet Betatt av forumet 18 Mar 2012 #2 Tri skrev: Noen av dere som måtte vente lenger enn ikm for å få positiv test? Jeg fikk første svaaaaake 5 dager etter (om jeg husker rett) og har enda ikke fått skikkelig sterk og er 1 uke og 2 dager over IKM
Tri skrev: Noen av dere som måtte vente lenger enn ikm for å få positiv test? Jeg fikk første svaaaaake 5 dager etter (om jeg husker rett) og har enda ikke fått skikkelig sterk og er 1 uke og 2 dager over IKM
T Tri Blir kjent med forumet 18 Mar 2012 #3 Tro,håp,kjærlighet skrev: Tri skrev: Noen av dere som måtte vente lenger enn ikm for å få positiv test? Jeg fikk første svaaaaake 5 dager etter (om jeg husker rett) og har enda ikke fått skikkelig sterk og er 1 uke og 2 dager over IKM Men du får sikre positive tester, bare de er svake? Andre som har gått lenge før å få positive tester?
Tro,håp,kjærlighet skrev: Tri skrev: Noen av dere som måtte vente lenger enn ikm for å få positiv test? Jeg fikk første svaaaaake 5 dager etter (om jeg husker rett) og har enda ikke fått skikkelig sterk og er 1 uke og 2 dager over IKM Men du får sikre positive tester, bare de er svake? Andre som har gått lenge før å få positive tester?