SillyMilly

Forelsket i forumet
Det har sikkert vært noen innlegg om dette før :wacky:

Men jeg lurer på hvor lenge etter festeblødning man får positiv graviditetstest?

Og jeg er litt usikker på om det er festeblødning, hvilke symptomer skal jeg se etter? :pompus:
 
Festeblødning er ikke noe alle opplever, har 3 barn og aldri hatt dette :) så det er ikke noe ‘dårlig tegn’ om du ikke har hatt det.
 
Fikk positiv test kveld 8 dpo, etter festesmerter 6 dpo. Ikke samme som blødning, men ca :)
 
Jeg kan dessverre ikke svare deg, men lurer på det samme. Trodde jeg fikk mensen i går, men det ga seg like fort som det kom. Jeg er 7 dpo i dag. Jeg kan holde deg oppdatert når jeg ev. får positiv eller negativ test. ❤️
 
Fikk lyserosa/ferskenfarget slim når jeg tørket meg 7dpo på kvelden. Kjente godt menslignende murringer på morgenen 8dpo og var sikker på at egget holdt på å feste seg da. Blenda test på morgenen 9dpo men så dukket det opp strek på kvelden 9dpo.
Så ganske nøyaktig 2 døgn etter første tegn :happy:
 
Jeg tok en test i dag, og usikker på om jeg ser strek.
Det første bildet hvor det står gravid er fra september da jeg faktisk var gravid, testet 2-3 dager før det ble synlige streker.
Men når jeg sammenligner disse 2, så synses jeg at det bildet med spørsmålstegn (tatt i dag tidlig) viser en mer tydelig strek enn den andre testen.
Eller hva ser dere? :happy:
Min samboer ser ingenting, og da tror jo jeg at jeg bare innbiller meg streker :confused:
 

Vedlegg

  • CC4D81C0-C1E5-4CF7-826F-B19E3C7945E2.jpeg
    CC4D81C0-C1E5-4CF7-826F-B19E3C7945E2.jpeg
    561,3 KB · Visninger: 1.263
  • 9B961639-003B-49E7-9F2B-2DDF1EFE4A29.jpeg
    9B961639-003B-49E7-9F2B-2DDF1EFE4A29.jpeg
    891,2 KB · Visninger: 1.146
Fikk lyserosa/ferskenfarget slim når jeg tørket meg 7dpo på kvelden. Kjente godt menslignende murringer på morgenen 8dpo og var sikker på at egget holdt på å feste seg da. Blenda test på morgenen 9dpo men så dukket det opp strek på kvelden 9dpo.
Så ganske nøyaktig 2 døgn etter første tegn :happy:
Jeg får ta en ny test senere i kveld og se :)
 
Jeg tok en test i dag, og usikker på om jeg ser strek.
Det første bildet hvor det står gravid er fra september da jeg faktisk var gravid, testet 2-3 dager før det ble synlige streker.
Men når jeg sammenligner disse 2, så synses jeg at det bildet med spørsmålstegn (tatt i dag tidlig) viser en mer tydelig strek enn den andre testen.
Eller hva ser dere? :happy:
Min samboer ser ingenting, og da tror jo jeg at jeg bare innbiller meg streker :confused:
Hvor mange dpo er du?
Jeg skimter noe på den nederste. Men det er vanskelig å se om det er skygge eller babystrek.
 
Jeg tok en test i dag, og usikker på om jeg ser strek.
Det første bildet hvor det står gravid er fra september da jeg faktisk var gravid, testet 2-3 dager før det ble synlige streker.
Men når jeg sammenligner disse 2, så synses jeg at det bildet med spørsmålstegn (tatt i dag tidlig) viser en mer tydelig strek enn den andre testen.
Eller hva ser dere? :happy:
Min samboer ser ingenting, og da tror jo jeg at jeg bare innbiller meg streker :confused:
Syns jeg ser en skygge der som ser litt rosa ut. Så det ser jo lovende ut. Men alltid vanskelig å si når det er så tidlig - om det er en skyggestrek eller ei. Blir spennende å se i morgen :joyful:
 
Jeg tok en test i dag, og usikker på om jeg ser strek.
Det første bildet hvor det står gravid er fra september da jeg faktisk var gravid, testet 2-3 dager før det ble synlige streker.
Men når jeg sammenligner disse 2, så synses jeg at det bildet med spørsmålstegn (tatt i dag tidlig) viser en mer tydelig strek enn den andre testen.
Eller hva ser dere? :happy:
Min samboer ser ingenting, og da tror jo jeg at jeg bare innbiller meg streker :confused:
Synes jeg kan se noen på den med spørsmålstegn :D men ser ut som RSFU sine? De er kjent for å slå ut sent også, så ville kanskje prøvd med et annet merke i morgen om du har anledning til å få tak i en :) blir i hvert fall spennende!
 
Hvor mange dpo er du?
Jeg skimter noe på den nederste. Men det er vanskelig å se om det er skygge eller babystrek.
Jeg vet egentlig ikke hvor mange dager dpo jeg er, men jeg er på syklusdag 25. Forrige syklus var 29 dager. Jeg har hatt dobbelt så lang syklus av og til også. Jeg har sett etter EL denne gangen, men har ikke kjent igjen noe :confused:
 
Synes jeg kan se noen på den med spørsmålstegn :D men ser ut som RSFU sine? De er kjent for å slå ut sent også, så ville kanskje prøvd med et annet merke i morgen om du har anledning til å få tak i en :) blir i hvert fall spennende!
Ja, er rfsu. Skal kjøpe nye i morgen! ;)
 
Back
Topp