Positiv test etter 30-60 min?

MiaBella

Betatt av forumet
Heii :)

Idag på ettermiddagen tok jeg ClearBlue gravid test. Og innen 5 min viste det ikke noe. Blankt.
La det fra meg på soverommet og gikk for å lage middag. Etter middag gikk jeg inn og sjekket. Whaaaat???! Positiv? Kan dette stemme??

Er jeg gravid? Eller er jeg ikke det siden det er over tiden.

Venter mensen nå til fredag. Så er ganske tidlig!

Skal kjøpe en ny test imorgen.

Hva mener dere? Noen som har opplevd det?
Jeg er ca 10-11 dpo.

Legger ved bilde så dere får sett, og streken er mer tydeligere enn på bildet til info.

Vedlegg

• 2D481E51-39D0-4A41-8773-AB6F5831934D.jpeg
    2D481E51-39D0-4A41-8773-AB6F5831934D.jpeg
    1 MB · Visninger: 4.246
Fikk en sånn test forrige pp.. ikke gravid, så du må bare se an å ta flere tester og kanskje fra annet merke? :)

Vanskelig å si.
Sist pp var testene mine slik(legger ved bilde) ikke gravid. De viste bare en strek først, for så å vise 2 stykk etter ei stund. Og de ble sterkere for hver dag.
Men har opplevd motsatt også, beviset er 11 år:p

Vedlegg

• 269DF6CB-CA24-423B-82EB-6115559C8E4C.jpeg
    269DF6CB-CA24-423B-82EB-6115559C8E4C.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 1.400
Ikke godt å vite :p
Men skal kjøpe flere tester så får vi se.

Men siden etter EL har jeg hatt ryggkors smerte, stikking/stråling på høyre lysken i noen dager (ikke nå) og murringa som kommer og går. Hadde forferdelig med oppblåst mage i flere dager. Men er blitt bedre nå. Phew! Nå for øyeblikket har jeg murring.

I følge syklusen, venter jeg TR på fredag. Vanlige PMS symptomer pleier jeg ikke å få.

Heii :)

Idag på ettermiddagen tok jeg ClearBlue gravid test. Og innen 5 min viste det ikke noe. Blankt.
La det fra meg på soverommet og gikk for å lage middag. Etter middag gikk jeg inn og sjekket. Whaaaat???! Positiv? Kan dette stemme??

Er jeg gravid? Eller er jeg ikke det siden det er over tiden.

Venter mensen nå til fredag. Så er ganske tidlig!

Skal kjøpe en ny test imorgen.

Hva mener dere? Noen som har opplevd det?
Jeg er ca 10-11 dpo.

Legger ved bilde så dere får sett, og streken er mer tydeligere enn på bildet til info.

Jeg opplevde det også i helgen :-p den ene på kvelden og en time etter kom en svak strek! Tok test igjen morningen etter og da etter 14 min kom en ganske sterk å blå strek! Det er jo bare 4 min etter man egentlig ikke ska lese av resultatet :p så veldig blandet hva jeg skal tenke. Jeg brukte clearblue der du får et kryss :-)

Jeg opplevde det også i helgen :p den ene på kvelden og en time etter kom en svak strek! Tok test igjen morningen etter og da etter 14 min kom en ganske sterk å blå strek! Det er jo bare 4 min etter man egentlig ikke ska lese av resultatet :p så veldig blandet hva jeg skal tenke. Jeg brukte clearblue der du får et kryss :)

Jøss. Merkelige greier! Når er IKM?
Hvis det var meg hadde jeg trodd mer på ar det er positiv gt. Bare å teste igjen 1-2 dager og se. :)

Jeg fikk veldig sterk strek etter tidsfrist med CB test og jeg var dessverre ikke gravid.

Skjønner ikke hvordan det er mulig å få positivt test når man trenger hcg. Og det etter tidsfrist. Skikkelig nedtur! Jeg er fortsatt veldig usikker. Sjekka bare maks 5 min før jeg la det fra meg. Skulle venta litt mer.
Men ny test will do :)

Jøss. Merkelige greier! Når er IKM?
Hvis det var meg hadde jeg trodd mer på ar det er positiv gt. Bare å teste igjen 1-2 dager og se. :)
Er 9 dager over :p men går jo egentlig på mini pillen så om det har klaffet her har nok el vært senere enn den sku ‍♀️ Tenkte jeg sku sjekke hcg hos legen til uken for å få sikker svar ☺️

Men jeg har tatt mange tester i mitt liv , å de har aldri blitt positiv etter en liten stund om jeg ikke har vært gravid :-p har de vært negativ så har de forblitt slik!

Er 9 dager over :p men går jo egentlig på mini pillen så om det har klaffet her har nok el vært senere enn den sku ‍♀️ Tenkte jeg sku sjekke hcg hos legen til uken for å få sikker svar ☺️

Åja. Så du bruker fortsatt minipillen? Lurt å få sjekket hos legen ja :)

Skjønner ikke hvordan det er mulig å få positivt test når man trenger hcg. Og det etter tidsfrist. Skikkelig nedtur! Jeg er fortsatt veldig usikker. Sjekka bare maks 5 min før jeg la det fra meg. Skulle venta litt mer.
Men ny test will do :)
ja, synes det også er veldig rart..fikk jo skyhøye forhåpninger for den var veldig positiv. men prøv igjen i morgen for å være helt sikker. legger med bilde av hvordan testen min var.

Vedlegg

• 20211101_152248.jpg
    20211101_152248.jpg
    888,8 KB · Visninger: 4.732
Men jeg har tatt mange tester i mitt liv , å de har aldri blitt positiv etter en liten stund om jeg ikke har vært gravid :p har de vært negativ så har de forblitt slik!

Dette ga meg faktisk et lite håp! Takk :)
Samme her, aldri opplevd positivt test selv om jeg ikke var gravid. Har 3 barn fra før. Alle de var svak positiv test. Men innenfor tidsperioden.

ja, synes det også er veldig rart..fikk jo skyhøye forhåpninger for den var veldig positiv. men prøv igjen i morgen for å være helt sikker. legger med bilde av hvordan testen min var.

Sånn så min gt slik også! Du har bedre bilde enn meg. Krysser fingrene og lykke til imorgen <3

Oppdatering:

Tok en ny CB early test idag med morgen urin (to dager senere) og resultatet er negativt. IKM er på fredag/lørdag. Så jeg er nok ikke gravid denne første pp.

Hvordan gikk det med enoT og Milloo? :)

Jeg har opplevd det der flere ganger med clearblue, ordentlig sterk og blå strek etter fristen. Men ikke gravid :(

Skal offisielt aldri kjøpe cb ever again. Trist det gir falske forhåpning til mange :(
Jeg lærte at jeg ALDRI må se på testen etter at det har gått 10 min. Lurer på hvor mye tid jeg har brukt på å analysere. Så når du får en positiv strek, da ser du det! Jeg fikk positiv 8 dpo, ingen tvil. Kom med en gang og var svak, men en helt annen strek enn de jeg hadde analysert tørre. Så kast de etter 10 min!

Skal offisielt aldri kjøpe cb ever again. Trist det gir falske forhåpning til mange :(

Det står tydelig i bruksanvisningen at resultatet må avleses innen 10 minutter etter at testen ble tatt, og at man må se bort i fra endringer av resultatet etter dette tidspunktet. Resultater er altså bare gyldig innenfor et bestemt tidsrom. :)

Oppdatering:

Tok en ny CB early test idag med morgen urin (to dager senere) og resultatet er negativt. IKM er på fredag/lørdag. Så jeg er nok ikke gravid denne første pp.

Hvordan gikk det med enoT og Milloo? :)
jeg er akkurat i gang med prøving igjen. Den testen var ved forje prøve periode.

Back
Topp