positiv test eller ikke? *bilde*

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Her er bilde av testen jeg tok i dag tidlig.er veldig svak men jeg mener jeg kan se en svak strek. kan dere se den eller er det bare meg?

Svært uklare bilder, dårlig fokus og litt for lang avstand. Ser ingenting, dessverre. 

ja dumt at de ikke er like bra som på kamerat:( måtte formetere de og mye styr så da er de vel blit enda mer uklare:(

Jeg ser det godt på det første bilde. Men er veldig dumt at du tester FØR mensen. Skulle den likevel komme, så har du brukt masse penger på tester og blir utrolig skuffet. Ville ventet i noen dager.

Er ikke så dyre. Bestiller fra ebay 6 tester for 120 kr:) ja sant det. Men merker på hele kroppen at noe er på gang. Slik har det vært med de andre og. Med første så testet jeg positivt en uke før mensen skulle komme. For pleier å få en rar følelse i kroppen. Men får bare vente å se:)

Først så jeg ingenting, men så tittet jeg litt vekk også så jeg på bildet igjen og da så jeg svaaaak strek. Så ja jeg ser den. Men prøv å slappe av og vent noen dager så du ikke blir alt for skuffet om mensen skulle komme

Ja, ser positiv test :-)

Gratulerer:-)

~*~prøver.igjen~*~ skrev:
Er ikke så dyre. Bestiller fra ebay 6 tester for 120 kr:) ja sant det. Men merker på hele kroppen at noe er på gang. Slik har det vært med de andre og. Med første så testet jeg positivt en uke før mensen skulle komme. For pleier å få en rar følelse i kroppen. Men får bare vente å se:)

Det var billig :D Lykke til :) Jeg ville nok ha ventet til mandag eller tirsdag :) Om det er denne eggløsningen du har blitt gravid, så er det litt tidlig enda. Forrige må du jo ha blitt gravid ved eggløsningen før, så da var du jo lengre på vei :)

takk for det. Nei med forrige tok så var det den egløssningen jeg ble gravid med. Var på ul og fikk det bekreftet. Fant det ut ekstremt tidlig første gangen. Men får vente til uken å se:)

Syns den ser positiv ut ja! :D 

Jepsi pepsi, her blir det barn!! Gratulerer!

Ser strek på første bildet !! Grattiiis !!! =D

snuppenog? skrev:
Jeg syns den ser positiv ut jeg..når er ikm da?

Takk alle sammen:)
Jeg har ikm enten i morgen eller på mandag. er litt usikker. for er ikke helt sikker på om jeg har 27 eller 28 dagers syklus. men en av de dagene i hvertfall

kan såvidt skimte en, men slik var mine to negative tester også. du ser liksom hvor det skulle vært en strek. mulig din er mer enn det, men umulig å se utfra disse bildene.

de ser svakere ut her på bilde enn hva de gjorde i real life. ;) og plussen kom før kontroll streken kom

klarer ikke se skikkelig for det var for uklart og lang avstand. Men ser det ligger an annen test rett bak der. Har du bilde av den?

Back
Topp