Positiv test, blir med her jeg [emoji1]

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Da blir jeg med dere, termin 22 juni [emoji1] 2 gangs mamma, har en på 2 år fra før med bursdag i juli [emoji7]. Helt surrealistisk og skulle være så heldig få oppleve dette igjen [emoji1]! Spira satt allerede på pp2, og når testen viste 2-3 uker forrige gang hang jeg allerede over doskålen 2-3 ganger om dagen. Hittil ingen symptomer så syntes det er kjempe rart [emoji87]! Gleder meg til å bli kjent [emoji7]

Velkommen :) har også en 2 åring fra før, blev fødd 17 Juli 2015, blir spennende å se hvordan di tar emot fremtide lillebror/lillesøster :)

Velkommen :) Håper du slipper å henge så mye over toalettskåla denne gangen da[emoji85] jeg har også et svangerskap bak meg og kjenner stor forskjell på dette kontra det forrige :) er skikkelig merkelig [emoji85][emoji12]

Velkommen og gratulerer så mye [emoji173]️ Jeg tror jeg har termin ca 20. Juni :)

Gratulerer og velkommen til oss:love7

Hjertelig velkommen til juni klubben, :D og gratulerer så mye med Lille i magen :p

Gratulerer så masse :happy093

Tusen takk, så koselig med så mange hyggelige meldinger! Godt kunne "si det høyt" til noen andre enn samboer hihi[emoji1][emoji1][emoji1]

Velkommen :) har også en 2 åring fra før, blev fødd 17 Juli 2015, blir spennende å se hvordan di tar emot fremtide lillebror/lillesøster :)

Oisann, samme her, Juli 2015 [emoji1]!!! Var vi i termingruppe her inne sist og tro? Kan ikke huske navnet ditt [emoji1][emoji1] er veldig spent, tror vi får en skikkelig sjalu tass her :p

Velkommen :) Håper du slipper å henge så mye over toalettskåla denne gangen da[emoji85] jeg har også et svangerskap bak meg og kjenner stor forskjell på dette kontra det forrige :) er skikkelig merkelig [emoji85][emoji12]

Ja veldig spent altså [emoji85][emoji85]! Tusen takk [emoji1].. rart at man merker så forskjell allerede, jeg sliter allerede mye med bekkenet som sist, men kvalmen er der ikke enda og da jubler jeg :p

Ååå gratulerer! [emoji2] så koselig! fikk i juli selv 2015, husker nicket ditt! Måtte lage ny bruker da jeg ikke kom inn på min gamle (idus), så irriterende [emoji849]

Sniker litt ;)

Gratulerer så mye [emoji173]️

Back
Topp