Positiv test, blødning så negativ test. Hva nå?

Snart34

Andre møte med forumet
Hei.
Er i dag 4+3 og testet positivt med strimmeltest når jeg var 3+6 og 4+0. Tok en CB med uke indikator i går (4+2) og fikk Gravid 1-2 uker. Har nå blødning og strimmeltest viser negativ. Regner med at jeg mister nå, men hva gjør man da? Må man til lege? Eller kvitter kroppen seg med alt av seg selv?

Når du er så lite på veg, så er det ikke nødvendig å gå til lege.. Fikk jeg beskjed om da jeg mistet...

Er du sikkert at du har mistet da? Det tar jo en stund før HCG er ut av blodet om du hadde mistet nå hadde nok en graviditetstest slått ut . Kan det være strimmel som er ødelagt? Og blødning kan jo også være normalt så tidlig..... Hos legen kan de måle HCG i blodet så får du bedre svar om det er gått galt eller ei!

**

Last edited:
Ikke lett å si hvordan der går nei, høres ut som en grei plan å vente noen dager og teste igjen. Klem til deg :)

**

Last edited:
Fortsatt blødning og negativ test i dag. Har vært til legen å hun mente det var over for denne gang. Rådet meg til å ta ny test når blødningen stoppet. Ellers så ordnet kroppen opp resten selv å det var bare å prøve igjen neste gang. Lykke til videre for dere andre
Så trist å høre :( håper du snart blir gravid igjen <3

Back
Topp