Positiv test 6dpo??

Makene94

Andre møte med forumet
Har ikke fått skyggestrek før typ 11-12 dpo med mine to andre svangerskap. Tenker kanskje derfor denne er falsk positiv, hva tenker dere? Dro til legen og tok blodprøver idag, får svar imorgen. Spennende!!

Vedlegg

• IMG_2272.jpeg
    IMG_2272.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 89
Har ikke fått skyggestrek før typ 11-12 dpo med mine to andre svangerskap. Tenker kanskje derfor denne er falsk positiv, hva tenker dere? Dro til legen og tok blodprøver idag, får svar imorgen. Spennende!!
Synes det der ut som strek jeg :love017 hadde slik strek 7dpo og kjøpte da en tidligtest, den viste tydeligere strek, krysser fingre for at et lite frø har festet seg:happy:

Synes det der ut som strek jeg :love017 hadde slik strek 7dpo og kjøpte da en tidligtest, den viste tydeligere strek, krysser fingre for at et lite frø har festet seg:happy:
Takk for optimisme!! Men fikk svar fra blodprøvene idag og HCG viste <5, så det er jo ikke gravid. Da var nok testen falsk negativ.

Kjedelig med defekt test og det som kan se ut som falsk positiv. Denne har tydelig strek øverst som flater ut, har fått noen sånne, og da er de defekte. Skal være jevn strek over hele hvis positiv. Verste jeg allikevel har opplevd er å få en defekt digital test. Den begynte aldri å telle ned. Bare blinket og så kom det ikke NOE. Da var jeg sur :arghh:

Back
Topp