Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja altså denne ser jo veldig positiv ut! Men er ikke det veldig tidlig å få allerede 6dpo tenker jeg …Den synes jo godt da å jeg synes den ser litt farget ut å(?).![]()
Jo det er veldig tidlig….Ja altså denne ser jo veldig positiv ut! Men er ikke det veldig tidlig å få allerede 6dpo tenker jeg …
Synes det der ut som strek jegHar ikke fått skyggestrek før typ 11-12 dpo med mine to andre svangerskap. Tenker kanskje derfor denne er falsk positiv, hva tenker dere? Dro til legen og tok blodprøver idag, får svar imorgen. Spennende!!
hadde slik strek 7dpo og kjøpte da en tidligtest, den viste tydeligere strek, krysser fingre for at et lite frø har festet seg
Takk for optimisme!! Men fikk svar fra blodprøvene idag og HCG viste <5, så det er jo ikke gravid. Da var nok testen falsk negativ.Synes det der ut som strek jeghadde slik strek 7dpo og kjøpte da en tidligtest, den viste tydeligere strek, krysser fingre for at et lite frø har festet seg
![]()
Falsk positiv mener jegTakk for optimisme!! Men fikk svar fra blodprøvene idag og HCG viste <5, så det er jo ikke gravid. Da var nok testen falsk negativ.
Åh, teite disse testene noen gangerFalsk positiv mener jeg