Nysgjerrig skeptiker
Forelsket i forumet
Hvordan går det? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg? Var det en ny graviditet?Hjelp! Haha. Jeg skal måle i morgen![]()
Nei, morkaken produserer hcg så det blir ikke helt borte før en god stund etter fødsel. Hvor lenge etter er individuelt.blir ikke hcg testen negativ i slutten av svangerskapet ? Mange får negativ test da , så ville trodd positiv . Mamma ble gravid to mnd etter fødsel . Jeg fikk mensen to mnd etter fødsel , men heldigvis ikke gravid .
å ja , jeg så noen som skulle lure typen sin , så hun fikk en høy gravid venninde til å tisse på den . Så var den negativ og da ble det nevnt at hcg blir svakere igjen . Aldri tatt hcg test etter fødsel selv , men her er mens tilbake mellom 2og 4 mnd etter fødsleneNei, morkaken produserer hcg så det blir ikke helt borte før en god stund etter fødsel. Hvor lenge etter er individuelt.
Hcg har en topp rundt uke 10, og vil bli svakere frem til uke 20 - men aldri forsvinne helt så lenge det fremdeles er en graviditet der. Etter uke 20 holder det seg stabilt. Men, hørt man kan få falsk negativ ved for høyt hcg nivå (altså, såpass at testen ikke greier å håndtere all hcget); da vil det i så fall hjelpe å vanne ut urinen. Noen kan ha et stabilt høyt hcg nivå ut graviditeten.å ja , jeg så noen som skulle lure typen sin , så hun fikk en høy gravid venninde til å tisse på den . Så var den negativ og da ble det nevnt at hcg blir svakere igjen . Aldri tatt hcg test etter fødsel selv , men her er mens tilbake mellom 2og 4 mnd etter fødsleneutrolig kjedelig når alle andre går 10 mnd hehe
folk som lager en "skit" ut av noe som de selv har misforstått, f.eks