Positiv test 11 dpo?

sulla_meg_litt

Blir kjent med forumet
Jeg har nettopp tatt en billigtest. Hadde ikke store forhåpningene, da det var på kvelden 11 dpo. Men jammen kom det en strek. Blir spennende å teste på nytt i morgen tidlig! Gubben sover også, så jeg får jo ikke vist ham det nå. Mulig jeg må vekke ham...
ImageUploadedByBV Forum1413146994.327668.jpg

Vekk han! Du blir garantert liggende å gruble i natt så fint å ha dele det med han :) gleder meg til å høre om morgen dagens test :)

Den ser positiv ut :D

Tusen takk. Klarer ikke helt å slippe jubelen løs før jeg har tatt en morgentest i tillegg. Ble tatt litt på senga (no pun intended ), da dette er første pp, og han nettopp har ombestemt seg i positiv forstand mtp å få barn nr to. Han var i utg.pkt litt skeptisk, men da vi ble enige satt den visst (muligens?) med det samme...

Ser veldig positiv ut :)
Har du tatt en til i dag tidlig? :D

Hei igjen. Vel, jeg ble selvsagt liggende våken i natt, før jeg til slutt bare måtte vekke mannen. Han var helt i ørska, stakkars. :) I morges testet jeg på nytt. Synes streken var svakere enn i går. Er det et dårlig tegn?

Takk for alle lykkeønskningene!
ImageUploadedByBV Forum1413202011.878931.jpg

Syns den ser lik ut jeg:). Hcg dobles for hver annen dag:). Syns den ser klar og rosa ut:)

det kan hende du får sterkere strek på kveld,eller ettermiddag,det fikk jeg:).og dobler seg bare hver annen dag

Back
Topp