Positiv? Skyggestrek? Syner?

Bkno1912492

Andre møte med forumet
Hei
Jeg prøvde å finne en gammel tråd om dette, men jeg er helt ny her inne og har ikke klart å finne igjen en tråd som passer (selv om jeg vet det finnes) :)

Det jeg lurer på er om noen andre enn meg kan se noe på dette bilde?
(Jeg tørr ikke høre med noen her hjemme, er så redd for å skuffe). Jeg skal være 12 dpo.
Jeg blir fulgt opp hos gynekolog og skal uansett ta blodprøve på fredag, men man blir jo så utålmodig!

På forhånd tusen takk for svar

Vedlegg

• IMG_2080.jpg
    IMG_2080.jpg
    260,1 KB · Visninger: 298
Last edited:
Jeg ser strek og jeg har veldig dårlige øyne for sånt [emoji6]

Mer strek enn jeg har hatt på de første positive jeg har tatt [emoji173]️

Ikke vanlig med skyggestrek på strimler, ikke etter min erfaring hvertfall :) ser tydelig en strek der, kanskje prøve i morgen på morgenurinen?

Tusen takk for svar alle! <3
Jeg tok ikke noe ny test i dag tidlig. Må være konsentrert i dag på grunn av viktige møter, så turte ikke i tilfelle jeg skulle bli skuffet.
I morgen får jeg fasiten. Håper så inderlig at jeg faktisk er gravid!

Jeg tok ikke noe ny test i dag tidlig. Må være konsentrert i dag på grunn av viktige møter, så turte ikke i tilfelle jeg skulle bli skuffet.
Det ser lovende ut på bildet - jeg ser også en skyggestrek :) krysser fingrene for at det er strek i morgen tidlig også!

Ser strek, men ikke noen farge på den - som da kan bety skyggestrek.
Dessuten er de testene der lite følsomme... Ny om 1 dag eller 2? :)

Lykke til imorgen da!

Håper for din del at det er en strek :) Så lenge det ikke er eBay-test, så er det håp! :)

Back
Topp