Positiv så negativ

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Nå skjønner jeg ingenting.. Strimmeltest viste to tydelige streker i går på ikm. Tok digital test i dag som sier «ikke gravid».. Hva skal jeg tenke nå da? Kjemisk? Fortsatt ikke menstruasjon..:dead:

Du kan få positiv strimmel på kveld også, men da må kanskje urinen være ganske konsentrert?

Sniker fra august :)
De første dagene fikk jeg kun positive tester på kveldstid, aldri på morgenen!

Den digitale trenger gjerne litt mer hcg enn strimmeltestene. Skal gå fint å teste når som helst så lenge urinen er konsentrert.

Sniker fra august :)
De første dagene fikk jeg kun positive tester på kveldstid, aldri på morgenen!
Dette var nyttig! Fordi jeg får også kun positiv på strimmel på kveld, kanskje jeg burde ta digital på kveld også da? Eventuelt vente.. er nå 17dpo og skulle hatt mens på fredag. Murrer som bare det så håper hele tiden at det ikke er blod :nailbiting:

Dette var nyttig! Fordi jeg får også kun positiv på strimmel på kveld, kanskje jeg burde ta digital på kveld også da? Eventuelt vente.. er nå 17dpo og skulle hatt mens på fredag. Murrer som bare det så håper hele tiden at det ikke er blod :nailbiting:
Ja, jeg tok digital også på kveld. Tok neste digitale etter positiv på morgen for å få 2-3, da viste den fortsatt 1-2, så tok jeg på kvelden og da viste den 2-3. Samme med 3+.. Så for min del fungerer det best og har hørt om flere også som har det slik :p

Hos meg har det murret nesten hver dag og jeg er 9+5 idag..

Det var leit å høre :( Håper det klaffer i neste pp og at spiren sitter til termin ❤️ Lykke til videre :)

Back
Topp