Nå skjønner jeg ingenting.. Strimmeltest viste to tydelige streker i går på ikm. Tok digital test i dag som sier «ikke gravid».. Hva skal jeg tenke nå da? Kjemisk? Fortsatt ikke menstruasjon..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tok ikke ny strimmeltest, kan prøve det i morgen! Vet ikke om det er noe vits så sent på dagen?Tatt en ny strimmeltest da? Var det tidligtest eller vanlig? Digital krever ofte mer hcg enn strimmeltester![]()
Mange som får positiv på kvelden også, men jeg har aldri testet på kveldTok ikke ny strimmeltest, kan prøve det i morgen! Vet ikke om det er noe vits så sent på dagen?
Dette var nyttig! Fordi jeg får også kun positiv på strimmel på kveld, kanskje jeg burde ta digital på kveld også da? Eventuelt vente.. er nå 17dpo og skulle hatt mens på fredag. Murrer som bare det så håper hele tiden at det ikke er blodSniker fra august
De første dagene fikk jeg kun positive tester på kveldstid, aldri på morgenen!

Ja, jeg tok digital også på kveld. Tok neste digitale etter positiv på morgen for å få 2-3, da viste den fortsatt 1-2, så tok jeg på kvelden og da viste den 2-3. Samme med 3+.. Så for min del fungerer det best og har hørt om flere også som har det slikDette var nyttig! Fordi jeg får også kun positiv på strimmel på kveld, kanskje jeg burde ta digital på kveld også da? Eventuelt vente.. er nå 17dpo og skulle hatt mens på fredag. Murrer som bare det så håper hele tiden at det ikke er blod![]()
Hvordan gikk det her?Nå skjønner jeg ingenting.. Strimmeltest viste to tydelige streker i går på ikm. Tok digital test i dag som sier «ikke gravid».. Hva skal jeg tenke nå da? Kjemisk? Fortsatt ikke menstruasjon..![]()
Det ble kjemisk dessverreHvordan gikk det her?