Skikkelig mensen smerter idag, kom utflod med bitte litt blod i også stoppet alt opp. Ikke mer smerter eller blod. Mensen skal komme i morgen så få se hva som skjer.
Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig mensen smerter idag, kom utflod med bitte litt blod i også stoppet alt opp. Ikke mer smerter eller blod. Mensen skal komme i morgen så få se hva som skjer.
Hvordan går det med deg?![]()
Gratulerer!!!Også positiv![]()
Så glad på dine vegne! GratulererOgså positiv![]()
Huff så utrolig frustrerendeGravid ikke gravid? Nå skjønner jeg ingenting. Alle billigstrimlene jeg har tatt har hatt 2 streker, 1 negativ test hos legen (men da hadde jeg tisser akkurat rett før, hun prøvde 5 ganger å få blod men fikk ingenting) kjøpte 2 digitale tester og 2 med bare kryss fra CB. På onsdag var digital og den med kryss positiv. Tok igjen idag for å sjekke stigning. Digital negativ med den med kryss viser et kryss, og det tidlig etter testing.
Ja skal ringe jordmoren "min" på mandag, men skjønner ikke hva som skjer.. ?!?
Var ikke lett å få frem krysset på bildet siden den andre streken er så sterk..
Huff så utrolig frustrerendeTrur bu har tatt en ultralyd for å sjekke om der er noko...
Gravid ikke gravid? Nå skjønner jeg ingenting. Alle billigstrimlene jeg har tatt har hatt 2 streker, 1 negativ test hos legen (men da hadde jeg tisser akkurat rett før, hun prøvde 5 ganger å få blod men fikk ingenting) kjøpte 2 digitale tester og 2 med bare kryss fra CB. På onsdag var digital og den med kryss positiv. Tok igjen idag for å sjekke stigning. Digital negativ med den med kryss viser et kryss, og det tidlig etter testing.
Ja skal ringe jordmoren "min" på mandag, men skjønner ikke hva som skjer.. ?!?
Var ikke lett å få frem krysset på bildet siden den andre streken er så sterk..
Jeg ser en svak strek/kryss på det nederste bildetKrysser fingre for deg, og håper at det ikke var kjemisk. Hvor mange dpo er du nå?
Akkurat slik er min test og. Er 9 dager over ikm, og akkurat testet positivt.Har bre bilde av den i dag tidlig..
Var det sånn at du mistet i juli kan det jo være at det henger igjen litt HCG? Syklusen kan jo være ustabil pga det også kanskje?![]()
Etter jeg var gravid nå så var syklusen uregelmessig helt frem til jeg ble gravid igjen nå. Fikk mensen, så tok det 2Ja det stemmer. Syklusen kan være ustabil ja. Men har hatt mensen etter det så det skal være ok no.