Positiv så negativ?

Hvordan går det med deg? :)

Fortsatt ikke mensen. Jeg skulle kjøpe test igår, men jeg glemte det. Så jeg må vente til tirsdag for jeg får ikke kjøpt i morgen. Jeg har ingen andre symptomer enn at mensen ikke har kommet. Så blir spennende å se

Så bra! :)

Takk! Deilig å endelig få svar etter å ha gått i nesten 2 uker uten å vite.

Gratulerer :)

Gravid ikke gravid? Nå skjønner jeg ingenting. Alle billigstrimlene jeg har tatt har hatt 2 streker, 1 negativ test hos legen (men da hadde jeg tisser akkurat rett før, hun prøvde 5 ganger å få blod men fikk ingenting) kjøpte 2 digitale tester og 2 med bare kryss fra CB. På onsdag var digital og den med kryss positiv. Tok igjen idag for å sjekke stigning. Digital negativ med den med kryss viser et kryss, og det tidlig etter testing.
Ja skal ringe jordmoren "min" på mandag, men skjønner ikke hva som skjer.. ?!?

Var ikke lett å få frem krysset på bildet siden den andre streken er så sterk..

Vedlegg

• 1474184469681511136193.jpg
    1474184469681511136193.jpg
    328,2 KB · Visninger: 55
Gravid ikke gravid? Nå skjønner jeg ingenting. Alle billigstrimlene jeg har tatt har hatt 2 streker, 1 negativ test hos legen (men da hadde jeg tisser akkurat rett før, hun prøvde 5 ganger å få blod men fikk ingenting) kjøpte 2 digitale tester og 2 med bare kryss fra CB. På onsdag var digital og den med kryss positiv. Tok igjen idag for å sjekke stigning. Digital negativ med den med kryss viser et kryss, og det tidlig etter testing.

Huff så utrolig frustrerende :( Trur bu har tatt en ultralyd for å sjekke om der er noko...

Jeg ser en svak strek/kryss på det nederste bildet:) Krysser fingre for deg, og håper at det ikke var kjemisk. Hvor mange dpo er du nå?

Dette kan jeg ikke noe om, men krysser fingre for deg

Var det sånn at du mistet i juli kan det jo være at det henger igjen litt HCG? Syklusen kan jo være ustabil pga det også kanskje? ❤️

Var det sånn at du mistet i juli kan det jo være at det henger igjen litt HCG? Syklusen kan jo være ustabil pga det også kanskje? ❤️

Ja det stemmer. Syklusen kan være ustabil ja. Men har hatt mensen etter det så det skal være ok no.

Ja det stemmer. Syklusen kan være ustabil ja. Men har hatt mensen etter det så det skal være ok no.
Etter jeg var gravid nå så var syklusen uregelmessig helt frem til jeg ble gravid igjen nå. Fikk mensen, så tok det 2
Mnd før den kom igjen, så så en og en halv og nærmere og nærmere 30 dager etterhvert

Back
Topp