Positiv, så negativ..

Eva83

Andre møte med forumet
Hei jenter!
Tok en graviditetstest fra billige-tester i går, der var det 2 streker, den ene VELDIG svak, men så den godt.. Tenkte at jeg skulle ta en test i dag også, men da var streken borte gitt...[&:] Den var rett og slett negativ..??
Klør meg i hue og lurer på om jeg er gravid eller ikke...
Har en siste test igjen som jeg tenkte jeg skulle ta til mandag.. Har ikm på søndag, så det var kanskje litt tildlig å teste nå men...

Noen av dere her som har opplevd det samme og var gravide?

Klemmer fra Eva

Hmm.. Merkelig![&:]

Men som mange her skriver.. En test viser ikke positiv hvis du ikke er gravid, men den KAN vise negativ om du er gravid..

Ikke noe klokere kanskje..?[8|]

Den var litt vrien du... Men jeg tror du kan begynne å tro. Test på nytt i morgen tidlig eller mandag morgen for å være sikker... Og si i fra med en gang du vet noe mer! Blir så glad hver gang noen tester positivt [:D]

Tok du testene på forskjellige tider av døgnet? Kan være at du f.eks hadde drukket mye vann før du tok test nr. 2, så urinen var utvannet? Beste er å teste i morgenurin! Hvis du klarer å vente til mandag morgen er sikkert det det beste, men det er fryktelig lenge og vente da... Lykke til![:D]

Det har jeg opplevd også. Og jeg tok to tester den dagen jeg fikk positiv, begge ga samme resultat. Tre dager etterpå ble det to negative. Tre dager etter den negative testen begynte jeg å blø og fikk sterke smerter i magen. det var en tidlig sa, ble ca fem uker på vei bare.
Håper ikke dette er tifelle for deg. Testet du med samme type test begge gangene. Noen tester trenger mer hcg enn andre.
Ønsker deg lykke til videre! Håper på det beste for din del.

Stemmer at jeg testet på 2 forskjellige tider , men ingen av tidene med morgen urin.. Hadde sikkert drukket litt mye på den andre testen så den var vannet ut (får vi håpe)
Har bare 1 test igjen, så jeg venter med å teste til mandags morgen.. Er nok best som dere sier med morgen urin..

Er litt spennende dette her og da [:)] Men håper virkelig det klaffer nå, har prøvd i 6mnd, så begynner å bli litt utholdmodig..hehe

Håper det har klaffet!

Høres mest logisk ut at den negative testen var utvannet!

Gleder meg til å høre på mandag da!

M

Neida, negativ nå også...[:(]

Men håpet er her enda! Har kjent på livmor tappen og den er myk utenpå og hard inni.. Og den kjennes ruglete ut... Så jeg gir meg ikke, venter med å teste til onsdagen igjen hvis ikke mensen har kommet..[;)]

det er jo kjemperart da, at testen viste pos. en gang....
Testene skal jo ikke slå ut dersom en ikke har HCG... og det får en jo ikke dersom man ik er gravid!
krysser fingrene for deg jeg!

Back
Topp