Positiv, positiv, negativ?

• Trådstarter Trådstarter #2
  • Opprettet Opprettet

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Nå er jeg litt frustrert.. Testet positivt på lørdag morgen og søndag morgen ( veldig svake dog ) og i går kveld fortsatt veldig svak, men da jeg tester idag på nytt, blir de negative( tok to tester da den første viste neg) Hvordan går det an da? I helgen brukte jeg CB med kryss og igår og idag brukte jeg billig-strimler. Kan dette være feil, eller kan det være en SA? Noen som har opplevd det samme?

Hei!
Det kan ikke være at billigtestene er mindre sensitiv for HCG enn CB? Ta nye tester om noen dager, kanskje du får annet resultat da.
Trodde at ved SA ville HCG nivået i kroppen fremdeles være tilstede opptil flere uker etter SA...
Correct me if I`m wrong

på meg fungerer de billigstrimmlene veldig dårlig. fikk mange negative med de selv om jeg var gravid. Om jeg var deg ville jeg kjøpt en ny clearblue test, lykke til :)

Ja jeg hadde en SA for en drøy mnd siden, og da hadde jeg hcg i kroppen i ca to uker etter, men hvis det er en sa nå, har det jo nesten ikke rukket å stige i det hele tatt, men jeg vet ikke hvordan dette funker helt jeg.. Håper det bare er strimlene som ikke er helt bra, men jeg testet jo svak pos med test igår, men neg idag.. Er ikke det litt rart da?

Kan det ikke være kjemisk? Har hendt meg to ganger at jeg har fått svaaake tester flere dager på rad og så ingenting. 

Det kan nok også være en veldig tidlig sa, så tidlig at man gjerne kaller det en kjemisk graviditet. Egget befruktes og fester seg nesten godt nok, så hcg blir produsert, men så løsner egget... Hcg kan komme opp i nivåer som kan slå svakt ut på g-tester men så blir det kjapt negativt i løpet av få dager og så tar det noen dager til før en begynner å blø.
Jeg har opplevd noen sånne varianter også...

Men jeg håper jo i det lengste at det bare er variasjon mellom ulike typer tester! Krysser fingrene for deg!

Jeg testet positivt med clearblue flere dager før jeg skimtet en strek på billigstrimlene. 

Så kan hende du må vente med billigstrimlene. Nå 16 dager etter jeg testa kommer billigtrimmel testen opp positiv før urinen har komt opp til kontrollstreken :P

Ja det var noe sånt kjemisk jeg også tenkte på.. Foreløpig ingen blødninger og fortsatt like mye halsbrann, så jeg får bare vente til imorgen og teste igjen da. Håperhåper! Orker ikke enda en skuffelse :-(

Back
Topp