Positiv og negative tester

Riesling

Betatt av forumet
God morgen tok en test i går på morgen urin som viste svakt positiv... Mannen trodde ikke noe på dette og ba meg kjøpe en digital test. Tok den i går kveld da det er en uke siden jeg skulle hatt mensen, og det stod på esken at da kunne du teste når som helst på dagen...
Så ble denne negativ da... Og etter litt googling ble det klart at den slår ut på 50 i HCG og strimmel 25 ca.. Hun ene hadde åpnet digitaltesten hun, og sjekket strimlene som lå inni... Så da gjorde jeg det, og den ene strimmelen var klart positiv, dog noe svakt(er FN strimmel for gravid1-2 uker og en for 2-3)

Så ny billigtester i dag som var negativ... Skal selvsagt teste igjen, men ja... Noen med lignende erfaringer?
Skal sies at jeg testet sent forrige svangerskap også da, og mistenker senere eggløsning enn vanlig

Jeg har ikke opplevd noe slikt, så har dessverre ikke noe hjelp å komme med, men ingen tante rød lover jo bra :) Blir spennende å se hva testen i morgen tidlig viser!

Har ikke opplevd det helt slik. Men ved de kjemiske graviditetene mine, så blir de sånn.

Hva er en kjemisk graviditet? Ikke alle testene viser rett, men jeg har "hørt på bøgda" at viser testen positivt så er det riktig. For at den ikke kan vise positivstreken om en ikke har forhøya HCGnivå.

Hva er en kjemisk graviditet? Ikke alle testene viser rett, men jeg har "hørt på bøgda" at viser testen positivt så er det riktig. For at den ikke kan vise positivstreken om en ikke har forhøya HCGnivå.
Kjemisk er når et egg er befruktet, men bare streifer innom livmora, og ikke fester seg. Man vil likevel skille ut hcg nok til å få positive tester. Forrige mnd når jeg hadde kjemisk, ble de aldri helt sterke, og ble etter hvert svakere og svakere, og til slutt helt hvite igjen. Dagen etter hvite tester, begynte jeg å blø.

Jeg sier ikke dette for å være kjip altså, men bare forklarer hva jeg selv har opplevd.

Ja jeg er litt 50-50 mtp hva jeg tror nå... Brystene er ømme i dag, så det gjør at jeg ikke mister troa, men det kan jo være innbilt

Kjemisk er når et egg er befruktet, men bare streifer innom livmora, og ikke fester seg. Man vil likevel skille ut hcg nok til å få positive tester. Forrige mnd når jeg hadde kjemisk, ble de aldri helt sterke, og ble etter hvert svakere og svakere, og til slutt helt hvite igjen. Dagen etter hvite tester, begynte jeg å blø.

Jeg sier ikke dette for å være kjip altså, men bare forklarer hva jeg selv har opplevd.
Ok, ja da skjønner jeg hva du snakker om og da skjønner jeg at flere her blir litt usikker på om det er reell graviditet. Selv har jeg testa positivt hos legen noen dager etter at jeg testa positivt hjemme. Det var en betryggende. :)

Nei nå gir jeg opp... En uke siden positive tester, to dager etter hverandre og forskjellige merker...

Testene etter det er negative, men ingen mens eller smerter. Om det er en MA, ville ikke testene vært litt positive? Eller kan de bli helt negative så snart uten at det skjer noe, kommer noe ut?

Back
Topp