Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde jeg hatt noen form for blødning i forbindelse med det? Jeg er ikke kjent med det, må bare spørre! Kjenner verken tegn til graviditet eller menstruasjon om jeg kan si det sånn..Du har nok hatt en kjemisk graviditet dessverre
En positiv digital, deretter en negativ digital dagen etter! Kan «gravid 1-2» være feil?
Kan ikke si jeg ser noe på strimmeltestene heller.
1dag IKM.
Burde jeg hatt noen form for blødning i forbindelse med det? Jeg er ikke kjent med det, må bare spørre! Kjenner verken tegn til graviditet eller menstruasjon om jeg kan si det sånn..
Har brukt baby plan, men dog tidlig test.Hva slags strimmeltester bruker du? Rart det ikke er noe på de selv om det skulle være en kjemisk og hcg er på vei ned. Clearblue med ukesindikator slår jo ofte ikke ut før etter man får positiv på strimmel.
Har brukt baby plan, men dog tidlig test.
Har prøvd en strimmel med makesure.
Takk! Har nå sendt dem en mail og forespurt ny pakke eller pengene tilbake for denne testen!Babyplan tidlig fanger opp alt som er. Jeg får som regel skyggestrek på dem selv om jeg ikke er gravid. Og de er helt blanke? Det gir ikke mening om clearblue var positiv i går. Høres nesten ut som du har fått en falsk positiv? Send bilde av begge to til dem og si du tok dem evt samtidig og at du ikke er gravid på andre tester. Så får du om ikke annet kanskje tilsendt noen nye…