Positiv og negativ test?

Bkno7717560

Andre møte med forumet
En positiv digital, deretter en negativ digital dagen etter! Kan «gravid 1-2» være feil?
Kan ikke si jeg ser noe på strimmeltestene heller.

1dag IKM.
 

Vedlegg

  • IMG_7755.jpeg
    IMG_7755.jpeg
    656,3 KB · Visninger: 21
En positiv digital, deretter en negativ digital dagen etter! Kan «gravid 1-2» være feil?
Kan ikke si jeg ser noe på strimmeltestene heller.

1dag IKM.

Hva slags strimmeltester bruker du? Rart det ikke er noe på de selv om det skulle være en kjemisk og hcg er på vei ned. Clearblue med ukesindikator slår jo ofte ikke ut før etter man får positiv på strimmel.
 
Burde jeg hatt noen form for blødning i forbindelse med det? Jeg er ikke kjent med det, må bare spørre! Kjenner verken tegn til graviditet eller menstruasjon om jeg kan si det sånn..

Ved kjemisk så synker hcg og blødning kommer som oftest til mens eller som en forsinket mens
 
Hva slags strimmeltester bruker du? Rart det ikke er noe på de selv om det skulle være en kjemisk og hcg er på vei ned. Clearblue med ukesindikator slår jo ofte ikke ut før etter man får positiv på strimmel.
Har brukt baby plan, men dog tidlig test.
Har prøvd en strimmel med makesure.
 
Har brukt baby plan, men dog tidlig test.
Har prøvd en strimmel med makesure.

Babyplan tidlig fanger opp alt som er. Jeg får som regel skyggestrek på dem selv om jeg ikke er gravid. Og de er helt blanke? Det gir ikke mening om clearblue var positiv i går. Høres nesten ut som du har fått en falsk positiv? Send bilde av begge to til dem og si du tok dem evt samtidig og at du ikke er gravid på andre tester. Så får du om ikke annet kanskje tilsendt noen nye…
 
Babyplan tidlig fanger opp alt som er. Jeg får som regel skyggestrek på dem selv om jeg ikke er gravid. Og de er helt blanke? Det gir ikke mening om clearblue var positiv i går. Høres nesten ut som du har fått en falsk positiv? Send bilde av begge to til dem og si du tok dem evt samtidig og at du ikke er gravid på andre tester. Så får du om ikke annet kanskje tilsendt noen nye…
Takk! Har nå sendt dem en mail og forespurt ny pakke eller pengene tilbake for denne testen!
Skal derimot uansett til legen til uken da jeg bestilte time etter positivt svar.. så får vi se..
 
Back
Topp