Positiv koronatest

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Da var det min tur til å få positiv koronatest - samboer fikk positiv test på nyttår, og vi har ikke klart å leve helt isolert, så jeg har egentlig bare ventet på at jeg skulle få noe symptomer. Enn så lenge har jeg bare fått snue :) håper ikke det blir så mye verre. Er uansett ikke lenge siden jeg ble fullvaksinert - så håper jeg har endel antistoffer :)

så venter vi på at guttungen på 3år (3årsdag i dag faktisk :happy: ) også får noe symptomer :p

for en start på 2022 :dead:

Å nei for en kjip start av året ja :yuck:
God bedring og håper dere slipper unna uten å bli altfor dårlig.

Kjedelig, men godt at du er i god form i alle fall! Hvis en skal se positivt på det er du i alle fall mest sannsynlig «ferdig» med korona til fødselen og slipper å bekymre deg for å få det da. God bedring! <3

Ånei! Så kjip start på 2022 :( Vi krysser fingrer og tær på at dere kommer dere igjennom uten noen store symptomer! :Heartred vi har også hatt en liten nedtur på starten av 2022 med omgangsjuka og amulansebesøk i går!:puke

Godt å bli ferdig med. Håper dere er i ok form. God bedring!

Går det bra med deg Totlaaa? Er Coronaen snill med deg? <3
Takk som spør :Heartred
Ja, har kun fått en mild forkjølelse med tett nese og litt ubehag i halsen :) sliten, men det henger sammen med dårlig søvn, gravid og en 3 åring som fortsatt ikke sover rundt :dead::hilarious:
Men glad jeg er vaksinert og glad det ikke er fullt så lenge siden dose 2 :rolleyes:

Off så kjipt :( hvordan føles det nå ?

Blir du fulgt opp daglig vis tlf fra kommune/fastlege siden du er gravid eller er det ikke noe ekstra siden du er vaksinert ?

Off så kjipt :( hvordan føles det nå ?

Blir du fulgt opp daglig vis tlf fra kommune/fastlege siden du er gravid eller er det ikke noe ekstra siden du er vaksinert ?
Det går helt fint, føles ut som en lett forkjølelse, som allerede er på vei bort :)

Eeh, nei. Har hverken fått telefon fra smittesporing eller lege eller forsåvidt noen :eek: så vi går på selvstyr egentlig. Når hurtigtesten var positiv så meldte vi i fra via en side på nett, og gav beskjed til de som vi mente var nærkontakter (noen på samboers jobb). Også testet vi oss med PCR test. Så har vi vært «alene» etterpå. Egentlig ett ganske dårlig opplegg, da det sikkert er lettere for folk å gi blaffen i både nærkontakter og isolasjon…

men lukt og smakssans er borte nå da, ikke så gøy :hilarious:

Og der testet guttungen på 3 år også positivt på PCR-test, uten symptomer :hilarious::dead:

Jeg blir med på denne runden! Positiv test i går. Det føles foreløpig bare som en forkjølelse. Ikke feber. Jeg er også fullvaksinert, siste dose i september.

Hvordan går det folkens? :Heartred

Hvordan går det folkens? :Heartred
Det går fint :) har litt rest av tett nese igjen og ellers sliten, men det er nokså normale tilstander som gravid uansett :p så har kun hatt en veldig lett forkjølelse :)
Guttungen har ingen symptomer :) men livet i isolasjon er utrolig kjedelig!!!

Jeg blir med på denne runden! Positiv test i går. Det føles foreløpig bare som en forkjølelse. Ikke feber. Jeg er også fullvaksinert, siste dose i september.
Satser på du får like lite problemer som meg :) eneste som suger er at jeg ikke har smak eller luktesans :hilarious:

Satser på du får like lite problemer som meg :) eneste som suger er at jeg ikke har smak eller luktesans :hilarious:
Takk, det ser veldig lovende ut foreløpig. Jeg har fortsatt smak- og luktesans. Når i forløpet forsvant dine?

Back
Topp