Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egget kan feste seg så seint som 12 DPO, så her har det nok festet seg sent. Er ikke noe negativt i det. Bare fortsett og test og se om det øker evt ta blodprøve hos legenNoen som har hatt så svak strek når man er 4+1 hvor det har gått bra?
Den var negativ 12 DPO, testet 14DPO også og da var den så svak at det ikke er synlig på bilder, men fikk positiv digital. I dag (15DPO) er den slik som på bildet.
Ja, kanskje det, da håper jeg det går fintEgget kan feste seg så seint som 12 DPO, så her har det nok festet seg sent. Er ikke noe negativt i det. Bare fortsett og test og se om det øker evt ta blodprøve hos legen![]()

X fingrene for deg og den lille i magenJa, kanskje det, da håper jeg det går fint![]()

Tusen takkX fingrene for deg og den lille i magen![]()

Egget hos meg fester seg alltids sent. Er fortsatt gravid og er snart 22 uker på vei, så jeg vil si at det er håpNoen som har hatt så svak strek når man er 4+1 hvor det har gått bra?
Den var negativ 12 DPO, testet 14DPO også og da var den så svak at det ikke er synlig på bilder, men fikk positiv digital. I dag (15DPO) er den slik som på bildet.

Så braEgget hos meg fester seg alltids sent. Er fortsatt gravid og er snart 22 uker på vei, så jeg vil si at det er håp![]()
håper virkelig det går bra her nå også!