Positiv gtest etter 30minutter? Samme som på før svangerskapet

Iroim

Elsker forumet
Altså, tok en gtest tidligere i dag (strips fra billig tester), den var negativ med en gang, men etter en halvtime var den positiv..... (Vet at den kun skal leses av etter 5 minutter, og at resultat etter dette er ugyldig..)

Poenget mitt er: Har noen andre opplevd det samme, men vært gravide??? Eller er det bare jeg som går fra konseptene fordi jeg ønsker å bli gravid.....

(Legger den inn her også jeg...)

Ja.... Det skal jeg også, tro meg![:D]

Takk for svar.... Venter på gtester i posten jeg da[:D]

vet ikke hvorfor folk må snakke negativt om billigtestene - de er like sikre som clearblue... og mer sensitive også. Men, det er vel ikke uten grunn at testen ikke skal leses av etter 5 minutter... ta en ny test du

Tar som sagt ny test i morgen.... Om jeg ikke venter enda lenger....

Tror heller ikke de er noe dårligere, men må på apoteket i morgen siden jeg ikke har flere gtester hjemme.... Venter på noen i posten, men vet ikke når de kommer[:)] Og jeg er utolmodigheten selv ja....

tok og testen,d var negativt,men når jeg senere såg på testen, så var den positiv...da fikk jeg sug i magen.tok en ny teste etter noen eller ei uka er ikke helt sikker,men da var den positiv...men d trenger ikke ske med alle,men med meg skjedde d no..så d går ann...etter mi meining iallefall=)

Jammen i meg er ikke EL testen lysende sterk positiv i dag (DAG 34 i syklusen...)..........

Jeg aner ikke hva som skjer, men regner med at el tester ikke lyver.....

Takk takk! En ting er i alle fall sikkert.. El testen er positiv, og mannen min er jublende glad[:D]

Jeg hadde det sånn da jeg fant ut at jeg var gravid. Testen var positiv da jeg kikket på den en stund etter, men negativ etter 5.

Jeg var gravid jeg!!

Sier GRATULERER!!

M

jeg er gravid:=) Tok en gtest i dag, den slo ut positivt den:=)

Back
Topp