Positiv graviditetstest

S-2601

Flørter med forumet
Gikk gjennom en MA den 1 november(var da 9+3). Kirurgisk abort da cytotec beh. Ikke ville fungere. Fikk beskjed om at alt er fjernet og om jeg tar ny test og den er positiv så er jeg gravid på ny.
Nå har jeg mensen men tok en test for å ta en test(de som vet de vet) og den har en skyggestrek.
Sist jeg var gravid blødde jeg endel med mensensmerter før jeg fant ut jeg var gravid. Noen som har opplevd? Tror dere dette kan være en SA? Eller kanskje jeg er heldig?

Vedlegg

• IMG_6399.jpeg
    IMG_6399.jpeg
    352,1 KB · Visninger: 23
Har du tatt en test og fått negativ etter aborten? HCG kan henge i i kroppen en stund etterpå selv om det ikke er rester.

Ville testet igjen om jeg var deg, og sett det an.

Jeg har fått negativ test ja, i tillegg så har jeg fått på clearblue «ikke gravid» og i dag tok jeg ny clearblue med morgenurin og den va gravid 1-2

Dette er med morgenurin 10.12.2024

Vedlegg

• IMG_6400.jpeg
    IMG_6400.jpeg
    363,7 KB · Visninger: 16
  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 16
Gratulerer! Krysser fingrene for at det går fint, det er jo en del som har litt blødninger tidlig i svangerskap.

I og med at streken er såpass svak + du har en blødning, så kan det dessverre ha vært en kjemisk graviditet. Men det kan også være at du har hatt en festeblødning, og at kroppen derfor nettopp har begynt å produsere HCG :Heartred Jeg ville testet igjen i morgen for å se om streken blir sterkere, og så bedt legen om to HCG blodprøver med 48 timer mellom for å sjekke økning. Lykke til!:smiley-angelic001

I og med at streken er såpass svak + du har en blødning, så kan det dessverre ha vært en kjemisk graviditet. Men det kan også være at du har hatt en festeblødning, og at kroppen derfor nettopp har begynt å produsere HCG :Heartred Jeg ville testet igjen i morgen for å se om streken blir sterkere, og så bedt legen om to HCG blodprøver med 48 timer mellom for å sjekke økning. Lykke til!:smiley-angelic001
du så også testen jeg tok i dag?

du så også testen jeg tok i dag?
Ja, det er jo definitivt en positiv test :) Men det sier ikke så mye så tidlig med tanke på blødning/mulig kjemisk graviditet, så ville bedt legen om HCG prøver for å få et klart resultat! Forhåpentligvis var blødningen bare en festeblødning og starten på en ny graviditet :Heartred

Back
Topp