Positiv graviditetstest?

Bkno3730230

Andre møte med forumet
IVF, første forsøk og rugedag 8. Fikk denne noe utydelige streken på rfsu test. Positiv?
Testet i forigårs. Da var det ingenting. Da skyldes det vel neppe medisiner som sitter igjen?
IMG_20211009_064558.jpg
 
Vil si den der ser veldig lovende ut hvis det er slik at du har hatt helt blanke tester tidligere. Var det blasto eller 2-dagers du satte inn? RFSU skal visstnok være ganske trege på å gi strek, så utslag på de tyder som regel på bra med hcg har jeg hørt.
 
Satte inn 3 dagers fredag 1/10 Strek i går morges og i dag. Kunne ikke se streken lenger etter en times tid.

Denne er tatt med rfsu test ofte. Med følsomhet 25 mlU/ml.

Prøvde test med metode sine teststrimler som har følsomhet på 10 mlU/ml. Intet utslag på denne
 
Er ikke alltid streken blir tydeligere dag for dag, etter et par dager bør den det, men tester er i utgangspunktet ikke ment for å vise økning. Ta en digital hvis du har eller får tak i.
Men det er definitivt strek, så jeg vil si gratulerer :Heartred håper den klorer seg fast :happy:
 
Er ikke alltid streken blir tydeligere dag for dag, etter et par dager bør den det, men tester er i utgangspunktet ikke ment for å vise økning. Ta en digital hvis du har eller får tak i.
Men det er definitivt strek, så jeg vil si gratulerer :Heartred håper den klorer seg fast :happy:
OK, takk for svar:Heartred Ikke gravid i følge digital test. Men nå har jeg også kun fått positiv strek i går og i dag. Er på rugedag 9 nå. Noe blødning i går. Fingrene krysset
 
OK, takk for svar:Heartred Ikke gravid i følge digital test. Men nå har jeg også kun fått positiv strek i går og i dag. Er på rugedag 9 nå. Noe blødning i går. Fingrene krysset

Er 13 dpo i dag.. jeg har også testet med rfsu test på fredag som var negativ og fikk blødning. Testet meg igjen i går ettermiddag og det kom en svak strek som ligner på din.
Tok igjen en test i dag tidlig og synes streken var lik som i går.. det er mange som sier at rfsu tester er ganske treige :inpain:
Vi krysser fingrene for at det skal gå bra for oss da :Heartred
 
OK, takk for svar
Er 13 dpo i dag.. jeg har også testet med rfsu test på fredag som var negativ og fikk blødning. Testet meg igjen i går ettermiddag og det kom en svak strek som ligner på din.
Tok igjen en test i dag tidlig og synes streken var lik som i går.. det er mange som sier at rfsu tester er ganske treige :inpain:
Vi krysser fingrene for at det skal gå bra for oss da :Heartred
Ikke blødd mer etter fredagen? Krysser alt som er:) :Heartred Jeg tenker å ikke drikke store mengder i kveld, så urinen er mest mulig konsentrert i morgen tidlig for ny test.
 
Jeg testet ut Ovitrelle og deretter prøvde jeg å holde meg til annenhver dag for å ikke bli gal av å tyde tester :Heartred
Krysser fingrene for videre stigning :Heartred
 
Ikke blødd mer etter fredagen? Krysser alt som er:) :Heartred Jeg tenker å ikke drikke store mengder i kveld, så urinen er mest mulig konsentrert i morgen tidlig for ny test.

Blødde mye i går og mindre i dag. Jeg mistenker at det er mens, men er bare forvirret at testen. Skal ta blodprøve i morgen for å så vite hva det er for noe. :oops:
Hva med deg? Har du blødd mer?
 
Blødde mye i går og mindre i dag. Jeg mistenker at det er mens, men er bare forvirret at testen. Skal ta blodprøve i morgen for å så vite hva det er for noe. :oops:
Hva med deg? Har du blødd mer?
Ååå unnskyld sent svar. Hvordan går det nå?? Har du fått testet mer eller vært hos legen?
Jeg har blødd brunt/svart i 3 døgn. Ikke store mengder, men sånn kontinuerlig allikevel. Ikke noe fersk. Lurer på å ta et besøk til legen etter helgen for hcg måling.
 
Back
Topp