Positiv g.test 7DPO?

Ja, veldig tidlig.
Jeg testet i morges, så selvfølgelig ingenting innen tidsfristen. Er også fullt klar over at da teller ikke testen.
Så regner med streken jeg ser er skyggestrek ;)

Jeg fikk det sist gang, men er usikker på om det kan ha vært skyggestreknså tidligt ;-) Fikk festesmerter 5 dpo, og en dråpe blod dagen etter.

Last edited:

Fullt klar over at dette mest sannsynlig er en tullestrek. Men streken er der ;)
Må bare smøre meg med tålmodighet....
ImageUploadedByBV Forum1444929123.762546.jpg
ImageUploadedByBV Forum1444929135.283776.jpg

Fullt klar over at dette mest sannsynlig er en tullestrek. Men streken er der ;)
Må bare smøre meg med tålmodighet....
Vis vedlegget 141253Vis vedlegget 141254

Jeg ser dessverre ikke så mye på bildet, men håper at det er mer synlig i virkeligheten. Eneste du kan gjøre er vel å vente til i morgen, eller lørdag før du tar en ny test. Om du ser en svak strek så burde den bli mer synlig til da!

Svak strek i dag morges også. Bare såvidt synlig.
Tok en i går kveld også, bare for å sammenligne. Den har ikke strek.
Håper det er et bra tegn!!

Ser strek på nederste der ja. Veldig svak da:) Jeg fikk positiv ettermiddagen 8 dpo. Også veldig svak, men ble sterkere dagen etter, og sterkere hver dag etter det. Har fått tidlig svak positiv som ble sterkere to dager, og så svakere.. Da var det kjemisk. Hvis du er gravid, vil nok testen bli tydelig sterkere hver dag nå framover:) Har du bilde avdagens test?

Har ikke tatt bilde av dagens ennå, men skal se om jeg klarer legge ut et etterhvert :)
Vanskelig å fange på bilde ;)

Ser på begge jeg. Svakt, men er noe der. Jeg kan jo legge ut mine tester. Øverste er 8dpo og ca like sterk/svak som din i dag? :) Videre er det en pr dag til 12 dpo. Jeg hadde jo veldig sterk stigning på mine da, men du ser, min var svak som din også på 8dpo :)
12dpo.png

Hehe, og et skjeggehår fra mannen nederst på bildet! Haha. Lekkert :p

Den øverste er 9dpo. Fikk også strek etter tidsfristen. Det samme gjorde jeg forrige svangerskap ;) aldri fått det når jeg ikke har vært gravid :D
6+1 i dag :)

image.jpg

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    619,4 KB · Visninger: 3.042
Back
Topp