Positiv fødsel

Det lurer jeg og på. Er i gang med å lese boken nå, og den kan i alle fall anbefales!

Jeg tok det før begge mine to forrige, og har tenkt å ta det igjen nå. Jeg lærte masse, og hadde to veldig fine fødsler der jeg følte jeg hadde god kontroll. Bare spør om du lurer på noe ^^, Jeg anbefaler det, i hvert fall! Deltok også i en masteroppgave til to jordmorstudenter om hypnobirthing og min erfaring med slikt kurs. ^^,

Jeg er med nå. Det er nyttig info om fødsel og hva man kan forvente, hvilke valg man kan ta og hvordan snakke med de på sykehuset fra jordmor. Det er også avslappings og avspenningsteknikker. Ca en gang i uka er det livesending med jordmor som svarer på spørsmål. Syns det har vært verdt prisen så langt.

Ser det ser salg på kurset på Facebook nå. 1697 kr istedenfor 2990 kr. Noen som har meldt seg på/tar det nå - eller er det for sent? Og flere som har erfaringer? :happy: Leser boken nå, og synes den er bra - men usikker på hva «mer» man får av kurset.

Ser det ser salg på kurset på Facebook nå. 1697 kr istedenfor 2990 kr. Noen som har meldt seg på/tar det nå - eller er det for sent? Og flere som har erfaringer? :happy: Leser boken nå, og synes den er bra - men usikker på hva «mer» man får av kurset.
Jeg tar det nå! Ikke kommet så langt enda da. Man får alltid 40% her: https://pf.positivfodsel.no/tilbudkurs :love7

Synes det til nå er en veldig fin måte å forberede seg på, og tenke over hvordan man ønsker at fødselen skal gå for seg. Jeg gjorde ikke noe med første, og følte jeg hadde altfor lite info før jeg fødte..

Back
Topp