Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så fine historier
Gjør detSå fine historierJeg gleder meg til jeg har min egen historie å fortelle
![]()
Forstår det, jeg er redd for det selv.. Heldigvis bor jeg nærme sykehuset, men samboer jobber en time unna og er livredd han ikke skal se at jeg har ringt og ikke rekke å kommeGjør detførste møte med baby er noe å se frem til
men jeg er igrunn litt redd etter forrige fødsel også. Redd fødselen skal gå enda fortere mens jeg er alene
![]()
Men nå er det jo ikke så vanlig at fødselen går kjempe fort. Men noen opplever alltids styrtfødsel. Jeg var hjemme alene med rier. Ringte sykehuset som ba meg ta taxi. Kom inn der og ble sjekket til full åpning. Kontaktet mannen som var på jobb. Rakk jo det. Men det siste man tenker på under fødsel er jo om mannen er der. Iallefall om man får en god jordmorForstår det, jeg er redd for det selv.. Heldigvis bor jeg nærme sykehuset, men samboer jobber en time unna og er livredd han ikke skal se at jeg har ringt og ikke rekke å komme![]()