Positiv etter en dag i søpla?

Spiredrøm123

Andre møte med forumet
Har noen opplevd at en test først er negativ, men når man ser på den dagen etterpå har den en svak blå strek? Den lå i søpla og jeg så den tilfeldigvis, måtte bare sjekke.. har så lyst til at den skal være positiv En skyggestrek er vel grå?
 
Har noen opplevd at en test først er negativ, men når man ser på den dagen etterpå har den en svak blå strek? Den lå i søpla og jeg så den tilfeldigvis, måtte bare sjekke.. har så lyst til at den skal være positiv En skyggestrek er vel grå?

Hvis streken dukker opp etter tidsfristen er den dessverre ikke gyldig.
Hvis streken likevel var en baby strek, vil du sikkert få utslag på en ny test også, innenfor tidsfristen, så jeg ville heller tatt en ny test :)
 
Det var tydeligere i virkeligheten enn på bildet.
Jeg tok ny test i dag fra RFSU, som ble negativ :/ Fortatt bare 10 dpo i dag. Men jeg hadde bare så lyst til å se den ekstra streken!
 

Vedlegg

  • 71062461-5DCE-4E3D-B460-C0B08731A82F.jpeg
    71062461-5DCE-4E3D-B460-C0B08731A82F.jpeg
    25,8 KB · Visninger: 119
Det var tydeligere i virkeligheten enn på bildet.
Jeg tok ny test i dag fra RFSU, som ble negativ :/ Fortatt bare 10 dpo i dag. Men jeg hadde bare så lyst til å se den ekstra streken!
Har sett fleire som har fått tydeleg strek på Clearblue etter tidsfrist utan å vere gravid, så ville nok sett bort i frå denne dessverre.. :oops:
 
Jeg har opplevd at negativ test har blitt ganske tydelig positiv etter noen timer, det var med Metode tidligtest. Jeg var dessverre ikke gravid.
 
Det står vel på alle tester at man ikke skal lese av lenge etter prøvetidsrommet, nettopp pga faren for at de blir falsk positiv etter en stund.
 
Back
Topp