POSITIV ELTEST

Love4two

Forumet er livet
Endelig fikk jeg positiv test [:)][:)][:)][:)][:)][:)] Guri så glad en kan bli av det. Testet meg nå, mye senere en det jeg har gjort de andre dagene, men det spiller vel ingen rolle. det eneste er at samboeren kom hjem nå og er sånn passe pussa og sliten og trøtt. Hmmm.... det må bli litt morgen vals heller da [:D][:D][:D] Håper det går greit, eller hva? Men nå lurer jeg da på om jeg kan vite når mensen eventuelt kommer? Er det noe fast der? I dager mener jeg.

[:D]Såååå morsomt!!!!! Gratulerer Hege!!!! Hva var det jeg sa??? Den kommer snart, og jammen hadde jeg rett[;)]
Det var skikkelig moro[:D]
Det sies at mensen kommer ca 12-16 dager etterpå. Min har gjort det, men nå kom den kun 10 dager etterpå...
Men det er vel slikt som kan skje en gang i blant.

Kom deg i seng nå, så får forum være forum[:D][;)]

Jo så var det et spørsmål til: Siden jeg testet over tolv, så betyr det likevel at jeg fikk EL på dag 13 ikke sant? Litt rart spørsmål som sikkert noen av dere blir oppgitt av [:-][:-] Prøver bare å forstå min kropp [:D][;)][:)]

Ja, si det.... selve eggløsningen kommer først om 12-36 timer, så du har nok el i løpet av morgendagen egentlig... For testene indikerer bare stigningen....

Kos deg med samboeren din nå[:D]

eller i morgen hvis han er litt brisen[;)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Ja nå var det noen sov voknet her (Måtte lese litt høyt for han hva du sa [:D][:D][:D]) Ja du hadde så rett så rett og så utrolig gøy dette var da. NEsten som å bli gravid dette [;)][;)]

Nå påstår han at han ikke er brisen da, da han kom hjem så sa han at han var litt full [:D][:D][:D]

Ja, jeg vet[:D] Man blir så gla atte[:D] Jeg vekte samboeren halv 7 da jeg testet en lørdagsmorgen, så gla ble jeg[:D]

Han har vel gode svømmere selv med litt alkohol i blodet, tji hi[:D] Kanskje de svømmer ekstra fort da....haha[:D]

Så kom deg i seng nå kjære Hege! Skulle akkurat til å kvelde selv, men blei så gira da jeg leste detta[:D]

Lykke til, og nattinatt[:D]

Det var hyggelig at du var her nå for jeg tenkte fælt på at jeg ikke ville får respons før i morgen [:)][:)] Så takk skal du ha [:)] Skal bare spise ferdig knekkebrødet mitt så blir det å hoppe til sengs Tihii... Du får ha lykke til med testingen i kveld, jeg skal slå på så tidlig jeg kan i morgen for å høre hvordan det går. Men du, i morgen tidlig, hvis vi koser oss i kveld, er det lurt å kjøre på en runde da også?

eh... leste litt feil jeg... litt i hundre nå.... du skal ikke teste noe i kveld....

Endelig Hege!
Hadde akkurat logget av når du skrev inn dette ser jeg. Håper spiren sitter for deg denne gangen. Skal krysse alt jeg har for deg!

Stooooooor klem

De sier sex annenhver dag er mest effektivt for da får svømmerne tid til å varme opp til neste økt, liksom[;)]

Lykke til[:D]

Altså vi kjørte på sist gangen... Det står faktisk et sted at 7/10 lykkes dersom de har sex hver dag... Men det er nok noe med det Fiorelina sier også,
men det viktigste er nok at dere koser dere når dere føler for det...

Er det din første baby snart Hege?

Sett i gang å kos dere [:)]Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen [:)]

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger [:)][:)]

Knøttet: Jeg skal krysse alt jeg har for deg også. Dette blir viorkelig spennende å følge altså. Har du noen symptomer som du håper er en spire?

Fiorelina: Takk for lykkeønskningen. Jeg tror på den teorien og har vært flink sånn sett denne perioden. Det er derfor jeg var sånn i tvil for jeg fikk positiv i natt og skulle da i teorien hatt sex igjen i morgen kveld.

Sollise: Skal prøve å ha det i minnet at en skal kose seg. Er bare litt vanskelig å sette fokuset der når en vil ha en spire, men jeg vet det ikke er bra å bare tenke baby.

Crotalus adamenateus: Takk for de kryssede fingrene. Velkommen til forumet og gratulerer masse med graviditeten. Skal kose og kose masse vi.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

GRATULERER MED POSITIV ELTEST!!!!!
Lykke til videre, og kos deg masse i sengen fremover [;)]

Forstår hva du mener, Hege... Ikke lett å få tankene vekk fra det og bare kose seg, sant det[:)]

Men nå har du funnet el, og det er jo moro da[;)]

ja det var like før jeg spratt champagneflasken [:D][:D] Synes det er en stor seier, så hvis det ikke kommmer noe denne mnd så vet jeg at testene virker til slutt bare en er tålmodig.

Tusen takk Trine. Ha hatt smerter i magen i dag, høyest trolig i egglederene. Har ikke hatt EL smerter før (i så fall aldri vært bevist på dem) så dette er spennende greier [:)] Bruker du EL tester da? Måler temperaturen og sånt? Eller bare venter du på positivt svar som liksom aldri kommer? Uansett så må du ha masse lykke til [:)]

Back
Topp