Navaje Forelsket i forumet 7 Okt 2018 #1 Har så klart sex da men er det noe jeg kan gjøre for at egget skal feste seg? Har ikke babyklister.
Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019 7 Okt 2018 #3 Vær i aktivitet, blodgjennomstrømmingen økes der og det skal visstnok være positivt.
Turkistliv Forumet er livet VIP Himmelbarn Marslykke 2016 Julegavene 2019 Juliknøttene 2022 7 Okt 2018 #4 Har hørt at ananas kan hjelpe egget å feste seg
Navaje Forelsket i forumet 7 Okt 2018 #5 Turkistliv skrev: Har hørt at ananas kan hjelpe egget å feste seg Klikk for å utvide … Tenkte å prøve det
Turkistliv skrev: Har hørt at ananas kan hjelpe egget å feste seg Klikk for å utvide … Tenkte å prøve det
Mikaela89 Elsker forumet Septemberbarna 2019 Juligull2021 7 Okt 2018 #6 Tenkte å prøve meg på ananas jeg også! Men - spiser man alt av kjernen? Eller bare litt?
Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019 7 Okt 2018 #7 Alt av kjernen, fordi de inneholder mest av bromelain som er det som hjelper på. Del ananasen i 5 biter, spis en bit hver dag.
Alt av kjernen, fordi de inneholder mest av bromelain som er det som hjelper på. Del ananasen i 5 biter, spis en bit hver dag.