Positiv eller skygge?

Tror jeg nå slår i fra meg at det kan være skyggestrek! Litt sterkere idag 10DPO, enn i går :) takk for mange fine svar fra dere <3

Vedlegg

• 88DA0D53-F1AD-43AC-ACBA-77B72DB14117.jpeg
    88DA0D53-F1AD-43AC-ACBA-77B72DB14117.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 77
Jeg velger og gå ut i fra den er positiv
Den testen du la ut har alltid 2 streker, du må bruke digital greia for å få dette bekreftet, eller så må du ta en annen test. Viss du går ut ifra den testen der er positiv så kan det hende du blir svært skuffet eller at du får ett veldig langt svangerskap.
Sier ikke dette for å være stygg, men du spør jo om hjelp. Og den testen der skal vel brukes i en sånn monitor? Men håper selfølgelig for din/deres vegne at du er gravid :)

Jeg velger og gå ut i fra den er positiv

Den skal brukes i clearblue fertilitetsmonitor, og ikke leses av selv. Der kommer det tydelig svar, men den trenger litt hcg for å slå ut. Jeg har også denne maskinen, det er derfor jeg sa at det alltid er to streker. Så dumt å tolke denne som positiv, med mindre monitor sier den er det.

Den skal brukes i clearblue fertilitetsmonitor, og ikke leses av selv. Der kommer det tydelig svar, men den trenger litt hcg for å slå ut. Jeg har også denne maskinen, det er derfor jeg sa at det alltid er to streker. Så dumt å tolke denne som positiv, med mindre monitor sier den er det.
Nå tok jeg gravid test idag på strimmel rfsu den var positiv så trenger ikke mer argumenter lykke til for deg/ resten av dere

Nå tok jeg gravid test idag på strimmel rfsu den var positiv så trenger ikke mer argumenter lykke til for deg/ resten av dere
No har ingen av oss sagt du IKKE er gravid. Bare at den testen du la ut har uansett 2 streker, uavhengig om man er gravid eller ikke. Så bra at i ditt tilfelle var det at du er gravid. Viktig å gi rett info her inne, så ikke flere bruker samme test/strimmel, og tror den er positiv. Lykke til viderexsmile5

Test tatt med morgenurin idag klokken 07:00 merke clearblue ultratidlig graviditetstest resultat 6 dager innen uteblitt mens .denne er positiv nå har jeg testet positiv med 3 forskjellige tester . 20210919_075548.jpg

Back
Topp