Bamsemums96
Flørter med forumet
2 streker jaSer du en strek eller mente du 2 streker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 streker jaSer du en strek eller mente du 2 streker?
GRATULERER!!!Tror jeg nå slår i fra meg at det kan være skyggestrek! Litt sterkere idag 10DPO, enn i gårtakk for mange fine svar fra dere <3
Nei det der er 100% babystrek!!!Tror jeg nå slår i fra meg at det kan være skyggestrek! Litt sterkere idag 10DPO, enn i gårtakk for mange fine svar fra dere <3

Det blir alltid to streker på denne, også når man ikke er gravid. Den skal ikke leses av selv, har du brukt den i monitor?![]()
Det hun mener er at testpinnen ikke kan brukes alene, den skal leses av av en monitor (liten data).Nå er jeg 26 år i
I min beste alder , har regelmessig syklus og det samme skjedde sist jeg var gravid er det et problem her ?
Jeg velger og gå ut i fra den er positivDet blir alltid to streker på denne, også når man ikke er gravid. Den skal ikke leses av selv, har du brukt den i monitor?![]()
Den testen du la ut har alltid 2 streker, du må bruke digital greia for å få dette bekreftet, eller så må du ta en annen test. Viss du går ut ifra den testen der er positiv så kan det hende du blir svært skuffet eller at du får ett veldig langt svangerskap.Jeg velger og gå ut i fra den er positiv
Jeg ville tatt en digital å sett om den slår utJeg velger og gå ut i fra den er positiv
Jeg velger og gå ut i fra den er positiv
Gratulerer! Tydeligere i dag ja!Tror jeg nå slår i fra meg at det kan være skyggestrek! Litt sterkere idag 10DPO, enn i gårtakk for mange fine svar fra dere <3
Nå tok jeg gravid test idag på strimmel rfsu den var positiv så trenger ikke mer argumenter lykke til for deg/ resten av dereDen skal brukes i clearblue fertilitetsmonitor, og ikke leses av selv. Der kommer det tydelig svar, men den trenger litt hcg for å slå ut. Jeg har også denne maskinen, det er derfor jeg sa at det alltid er to streker. Så dumt å tolke denne som positiv, med mindre monitor sier den er det.
Så bra! GratulererNå tok jeg gravid test idag på strimmel rfsu den var positiv så trenger ikke mer argumenter lykke til for deg/ resten av dere

No har ingen av oss sagt du IKKE er gravid. Bare at den testen du la ut har uansett 2 streker, uavhengig om man er gravid eller ikke. Så bra at i ditt tilfelle var det at du er gravid. Viktig å gi rett info her inne, så ikke flere bruker samme test/strimmel, og tror den er positiv. Lykke til videreNå tok jeg gravid test idag på strimmel rfsu den var positiv så trenger ikke mer argumenter lykke til for deg/ resten av dere

Gratulerer!Test tatt med morgenurin idag klokken 07:00 merke clearblue ultratidlig graviditetstest resultat 6 dager innen uteblitt mens .denne er positiv nå har jeg testet positiv med 3 forskjellige tester . Vis vedlegget 366306

Gratulerer!!Test tatt med morgenurin idag klokken 07:00 merke clearblue ultratidlig graviditetstest resultat 6 dager innen uteblitt mens .denne er positiv nå har jeg testet positiv med 3 forskjellige tester . Vis vedlegget 366306