Positiv eller skygge?

Bamsemums96

Flørter med forumet
Hei! Jeg har termin 31.mai ut i fra første dag i mens. Og termin 4.juni ut i fra el. Så tenkte jeg må spørre her. Tok en test idag. Morgenurin 9DPO. Er denne svakt positiv? Eller er det skygge?

Vedlegg

• 1F1B4228-2922-4188-A726-516F45422C75.jpeg
    1F1B4228-2922-4188-A726-516F45422C75.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 163
Jeg ser streken, og vil tro den er positiv. Ta en ny test av et annet merke, kanskje? :)

Åpne testen:)

Hei! Jeg har termin 31.mai ut i fra første dag i mens. Og termin 4.juni ut i fra el. Så tenkte jeg må spørre her. Tok en test idag. Morgenurin 9DPO. Er denne svakt positiv? Eller er det skygge?

Sånn så min første test ut 9 DPO! Var mye tydeligere strek to dager senere:)

Har selvfølgelig bare rsfu tester liggende.. men tok en vanlig (den røde. ikke tidligtest), til å sammenligne. Skal anskaffe meg et annet merke:happy:

Vedlegg

• FAA13FFF-533A-4360-898B-7404C8AA858C.jpeg
    FAA13FFF-533A-4360-898B-7404C8AA858C.jpeg
    689 KB · Visninger: 119
Har selvfølgelig bare rsfu tester liggende.. men tok en vanlig (den røde. ikke tidligtest), til å sammenligne. Skal anskaffe meg et annet merke:happy:

Rfsu er visst notorisk for å være svake, så at det er strek på den også er et veldig godt tegn! :D

Akkurat sånn min så ut først også, den er positiv :happy:

Ser ut som at du er gravid:D♥️

Mtp at det ofte er vanskelig å få bildet så sterk som streken egentlig er så er vel streken sterkere i virkeligheten? Den må jo være positiv? For den ble sånn før tidsfrist?

Mtp at det ofte er vanskelig å få bildet så sterk som streken egentlig er så er vel streken sterkere i virkeligheten? Den må jo være positiv? For den ble sånn før tidsfrist?

den ble sånn før tidsfrist ja :) men den vanlige testen (den røde) føler jeg ble svakere etter tidsfristen. Men det er jo veldig tidlig enda!

den ble sånn før tidsfrist ja :) men den vanlige testen (den røde) føler jeg ble svakere etter tidsfristen. Men det er jo veldig tidlig enda!
Slik ser mine ut i de ulike dpo. 8 dpo kveld og 9 dpo morgen var helt like. Ganske svake, men fortsatt tydelig at det var gravidstrek og ikke skygge. Mannen så den ikke, derfor tok jeg digital så tidlig. Var helt sikker på at den kom til å slå ut. Hadde festesmerter (måå ha vært det) 6 dpo.

upload_2021-9-17_21-13-4.jpeg

Screenshot_20210917-134641_Instagram.jpg Graviditetstest fra clearblue digital testpinner kjøpt på apotek i dag er denne positiv eller negativ ? er 7 dager på overtid har ikke fått mensen samme skjedde med barn nr 1 har en sønn fra før på 2 år født 2019 går ikke på noen prevensjon, og testet idag som sagt hvordan skal jeg tolke denne ?:) mva veronica

Vis vedlegget 366228 Graviditetstest fra clearblue digital testpinner kjøpt på apotek i dag er denne positiv eller negativ ? er 7 dager på overtid har ikke fått mensen samme skjedde med barn nr 1 har en sønn fra før på 2 år født 2019 går ikke på noen prevensjon, og testet idag som sagt hvordan skal jeg tolke denne ?:) mva veronica

Vil si dette er to streker :Heartred

Vis vedlegget 366228 Graviditetstest fra clearblue digital testpinner kjøpt på apotek i dag er denne positiv eller negativ ? er 7 dager på overtid har ikke fått mensen samme skjedde med barn nr 1 har en sønn fra før på 2 år født 2019 går ikke på noen prevensjon, og testet idag som sagt hvordan skal jeg tolke denne ?:) mva veronica

Det blir alltid to streker på denne, også når man ikke er gravid. Den skal ikke leses av selv, har du brukt den i monitor?:happy:

Back
Topp