Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei! Jeg har termin 31.mai ut i fra første dag i mens. Og termin 4.juni ut i fra el. Så tenkte jeg må spørre her. Tok en test idag. Morgenurin 9DPO. Er denne svakt positiv? Eller er det skygge?
Har selvfølgelig bare rsfu tester liggende.. men tok en vanlig (den røde. ikke tidligtest), til å sammenligne. Skal anskaffe meg et annet merke![]()
Akkurat sånn så mine ut og, dagen etter fikk jeg sterkere strek på ClearBlueHar selvfølgelig bare rsfu tester liggende.. men tok en vanlig (den røde. ikke tidligtest), til å sammenligne. Skal anskaffe meg et annet merke![]()
Mtp at det ofte er vanskelig å få bildet så sterk som streken egentlig er så er vel streken sterkere i virkeligheten? Den må jo være positiv? For den ble sånn før tidsfrist?Har selvfølgelig bare rsfu tester liggende.. men tok en vanlig (den røde. ikke tidligtest), til å sammenligne. Skal anskaffe meg et annet merke![]()
Mtp at det ofte er vanskelig å få bildet så sterk som streken egentlig er så er vel streken sterkere i virkeligheten? Den må jo være positiv? For den ble sånn før tidsfrist?
Slik ser mine ut i de ulike dpo. 8 dpo kveld og 9 dpo morgen var helt like. Ganske svake, men fortsatt tydelig at det var gravidstrek og ikke skygge. Mannen så den ikke, derfor tok jeg digital så tidlig. Var helt sikker på at den kom til å slå ut. Hadde festesmerter (måå ha vært det) 6 dpo.den ble sånn før tidsfrist jamen den vanlige testen (den røde) føler jeg ble svakere etter tidsfristen. Men det er jo veldig tidlig enda!

Graviditetstest fra clearblue digital testpinner kjøpt på apotek i dag er denne positiv eller negativ ? er 7 dager på overtid har ikke fått mensen samme skjedde med barn nr 1 har en sønn fra før på 2 år født 2019 går ikke på noen prevensjon, og testet idag som sagt hvordan skal jeg tolke denne ?Jeg ser en strek!Vis vedlegget 366228 Graviditetstest fra clearblue digital testpinner kjøpt på apotek i dag er denne positiv eller negativ ? er 7 dager på overtid har ikke fått mensen samme skjedde med barn nr 1 har en sønn fra før på 2 år født 2019 går ikke på noen prevensjon, og testet idag som sagt hvordan skal jeg tolke denne ?mva veronica
Jeg ser en strek!
Vis vedlegget 366228 Graviditetstest fra clearblue digital testpinner kjøpt på apotek i dag er denne positiv eller negativ ? er 7 dager på overtid har ikke fått mensen samme skjedde med barn nr 1 har en sønn fra før på 2 år født 2019 går ikke på noen prevensjon, og testet idag som sagt hvordan skal jeg tolke denne ?mva veronica

Vis vedlegget 366228 Graviditetstest fra clearblue digital testpinner kjøpt på apotek i dag er denne positiv eller negativ ? er 7 dager på overtid har ikke fått mensen samme skjedde med barn nr 1 har en sønn fra før på 2 år født 2019 går ikke på noen prevensjon, og testet idag som sagt hvordan skal jeg tolke denne ?mva veronica