Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når hadde du da tatt en test igjen? Jeg har tydeligvis da tatt den i dag feil, siden jeg ikke fikk noen strek da. Jeg har masse symptomer på graviditet.Synes jeg ser en veldig svak strek
På det bildet er det 8dpo, så i dag er jeg 9dpo.Hvor mange dpo er du?
Jeg ser streken, men litt usikker på fargen på den.. om den er rød eller grå. Har du noen andre type tester du kan ta da?På det bildet er det 8dpo, så i dag er jeg 9dpo.
Nei ikke nå, men får vente et par dager, så får jeg se da, har ikke forventet mens før til tirsdagen. Bare redd for å bli skikkelig skuffa nå, når jeg har de murringene, blir kvalm av å spise noe jeg ikke har blitt kvalm av tidligere.Jeg ser streken, men litt usikker på fargen på den.. om den er rød eller grå. Har du noen andre type tester du kan ta da?
Den var hvertfall rosa på originalen jeg hadde når jeg tok bildet og ikke gråJeg ser streken, men litt usikker på fargen på den.. om den er rød eller grå. Har du noen andre type tester du kan ta da?
Den i går tok jeg senere på dagen, og den i dag var nå på morningen. Jeg skal prøve å holde meg til lørdag, kjøpe en da. Men betryggende å lese at dine er sterkere på kvelden enn morningen [emoji4]Mine tester er betydelig sterkere på kvelden enn på morgenen. Du er fortsatt veldig kort kommet, så ikke sikkert alle testene vil slå ut. Kanskje urinen ikke var konsentrert nok?
Tusen takk [emoji4][emoji7]gjør godt å lese at andre ser at den er positiv. Skal gjøre som du sier, og kjøpe en annen type også. Men burde vel vente et par dager til med å ta en sånn test eller?Positiv [emoji4] gratulerer [emoji171] om du er i tvil så ville jeg kjøpt en annen type test for disse er svakere enn f.eks a1 sine[emoji4] men jeg er 100% sikker på at du er gravid så gratulerer [emoji7]
Lykke til med deg også [emoji7][emoji64]Og den er rosa [emoji4] hilsen testetøs som er på sitt 10.svangerskap [emoji13]
Jeg tok både rfsu og a1 samme dag og jeg så mindre på rfsu sin enn på din men på a1 sin var det tydelig strek [emoji4]Tusen takk [emoji4][emoji7]gjør godt å lese at andre ser at den er positiv. Skal gjøre som du sier, og kjøpe en annen type også. Men burde vel vente et par dager til med å ta en sånn test eller?
Da skal jeg få kjøpt den i morgen jeg [emoji4][emoji4]takk for tipset[emoji4]Jeg tok både rfsu og a1 samme dag og jeg så mindre på rfsu sin enn på din men på a1 sin var det tydelig strek [emoji4]