Positiv eller negativ??

Lise Marie

Flørter med forumet
Ser denne testen positiv eller negativ ut for dere?  

jeg synes jeg ser en svak trek, men det kan bare vær meg!.
har vært prøvere siden september 2011

Jeg ser helt klart noe men det kan jo være en skyggestrek eller hva, siden bildet er så lite. Hvor er du hen i syklusen? 

Synes den ser negativ ut, men ville kjøpt en digital å tatt for sikkerhets skyld.
Greiere å tolke GRAVID/IKKE GRAVID ;)

Lise Marie skrev:
8 dpo!

Jeg hadde slik test 8 dpo og nå er jeg 28 uker på vei. Det blir noen spennende dager fremover for deg! Lykke til! :-)

Det er veldig tidlig å teste, så jeg tipper at om du venter 2-3 dager vil den streken bli sterkere om det skulle være noe =) 
Jeg hadde helt blanke tester til to dager etter forventet mens, da kom det endelig en svak, men tydelig strek. 

Den ser ut som mine har gjort når jeg har testa tidlig, og jeg har vært gravid hver gang jeg har fått en slik strek 

Ser helt klart en strek der ja, sånn var mine før jeg løp og kjøpte en digital som viste gravid 

Sier helt klart gratulerer på den ja 

Må legge til at de testene ofte er veldig svake..mine ble svakt positive som din 7!! dager etter jeg skulle hatt mensen...så det tok lang tid før de slo ut, den digitale slo ut med en gang

syns jeg ser en strek der ja :)  men ville dratt å kjøpt en digital :)  lykke til :))

Viss den er rosa og kom innen tidsfristen, så er det positiv ja

Synes jeg ser en svak positiv test ja:)

Slik jeg ser det, så er den positiv :)
Hadde slike tester selv - med begge mine små :)

immababy skrev:
Slik jeg ser det, så er den positiv :)
Hadde slike tester selv - med begge mine små :)

Sign!

Gratulerer!!

Jeg fikk en slik test en gang, den var desverre negativ, selv om streken var helt tydelig å se. Testet med digital dagen etter, som var negativ. 
Liker ikke de testene der. 

Back
Topp