Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tok en graviditetstest idag (new generation), og det kom en sterk rosa strek som viste at den var rett utført + en svak, svak rosa strek som skulle vise resultatet. Brukte ikke morgenurinen. Får teste om noen dager igjen, men noen som har sett det før??
Da jeg ble gravid nå så fikk jeg en svak, svak strek og tok en ny test et par dager senere som var sterk. Den første var en billigtest og den andre clear blue. Stoler mer på clear blue enn de billige.
Klem
En venninne av meg hadde svak strek på testen. hun tok den fire fem ganger og den var fortsatt like svak. tok test hos legen, fikk beskjed at den var negativ, men da hadde de bare rota, så hun fikk bekreftet det der... men hun hadde veldig svak strek. så godt mulig u er gravid ja....
Hvis jeg husker rett brukte jeg samme type test. Hadde svak strek, og jeg var gravid.
Så vi får håpe d samme gjelder deg.[;)] På forhånd..... gratulerer!!!![:D]
Jeg har testet tidlig begge ganger og jeg har fått svake streker opp begge gangene. Men så har jeg venter i 4-5 dager. Da har jeg tatt en ny test. Har alltid kjøpt en test av et annet merke den andre gangen.
Kan nok gratulere deg, Bromma. mange som har opplevd det samme. ta en test av et annet merke neste gang, så skal du se..
jeg har testet i kveldsurin, ikke noe problem å få fram resultatet....
Helt enig med Luthien05.Jeg gjorde akkurat det samme,fikk én svak og en sterkere og dette var også med billigmerke, samt at jeg gjorde det om kvelden, testet igjen etter en uke med samme resultat.Men for sikkerhetsskyld sendte jeg inn en urinprøve til legesenteret hvor de bekreftet det, så det er så å si sikkert at du er gravid[:)]Grattis så masse!