Positiv EL test

Lykketroll1

Forumet er livet
Vi som prøver :)
It's gonna be May 2019
❤Januarlykke 2022❤
Har veldig uregelmessige sykluser og har egentlig ikke giddet å bruker EL-tester.
Men i går tok jeg en test som viste LH stigning. (Smilefjes)
I dag tidlig var den negativ igjen.
Vil det si at jeg har eggløsning i dag da? Jeg aner jo ikke om den var positiv på lørdag også, da jeg ikke testet. (De sier vel at man har stigning ca 2 dager før EL?)

Vi hadde samleie lørdag, i går og da bør vi kanskje kjøre på i dag og i morgen også for å være sikker på å treffe?:hilarious:

Det kommer sikker noen mer erfarne svar her Ila dagen men slik jeg har forstått det er det da 24-48 timer til eggløsning og om man da har sex annenhverdag så sikrer man at det alltid ligger noen brukbare svømmere klare :)

så jeg hadde bare kjørt på!! egget lever opp til ett døgn og de svømmerene som er der allerede kaaan vel noen leve ett par dager så du er godt på vei :)
Kjør på!
Heier :P

Det kommer sikker noen mer erfarne svar her Ila dagen men slik jeg har forstått det er det da 24-48 timer til eggløsning og om man da har sex annenhverdag så sikrer man at det alltid ligger noen brukbare svømmere klare :)

så jeg hadde bare kjørt på!! egget lever opp til ett døgn og de svømmerene som er der allerede kaaan vel noen leve ett par dager så du er godt på vei :)
Kjør på!
Heier :p

Takk for kjapt svar :-) Er i første prøveperiode på nr.2 nå etter en eeevig lang syklus på 63 dager:p Så føles ut som vi har prøvd lengre enn vi "egentlig" har gjort:shifty::angelic:
Og siden jeg ble gravid med første på første forsøk, så er ikke akkurat tålmodighet noe jeg innehar mye av:angelic: I tillegg var jeg ikke lengre enn 2 uker med "prøving".. Så er ikke helt erfaren på det området. Og det begynner å bli noen år siden nå:p

Jeg fikk høre fra ei at de med smilefjes ofte viste positiv før de var positive, men om den har blitt negativ igjen så vil jeg tro at da har toppen vært og egget slipper i dag eller i morgen. Jeg ville tatt en til litt senere i dag (etter 12 i hvert fall) for testene kan være litt svakere tidligere på dagen. Bare for å være på den sikre siden :)

Jeg fikk høre fra ei at de med smilefjes ofte viste positiv før de var positive, men om den har blitt negativ igjen så vil jeg tro at da har toppen vært og egget slipper i dag eller i morgen. Jeg ville tatt en til litt senere i dag (etter 12 i hvert fall) for testene kan være litt svakere tidligere på dagen. Bare for å være på den sikre siden :)

Ja, jeg testet sent i går kveld. Rundt 23.15 som var positiv.. Og ny test i dag 06.30 som var negativ. Da kan jeg ta en ny en i ettermiddag etter jobb for å dobbeltsjekke :) Men tenker jeg uansett kjører på i dag og i morgen for å være sikkert:hilarious:

Takk for kjapt svar :) Er i første prøveperiode på nr.2 nå etter en eeevig lang syklus på 63 dager:p Så føles ut som vi har prøvd lengre enn vi "egentlig" har gjort:shifty::angelic:
Og siden jeg ble gravid med første på første forsøk, så er ikke akkurat tålmodighet noe jeg innehar mye av:angelic: I tillegg var jeg ikke lengre enn 2 uker med "prøving".. Så er ikke helt erfaren på det området. Og det begynner å bli noen år siden nå:p
Så koselig å «se» deg her :happy: er inn i pp 5 sjøl og begynner å bli smått utolmodig. Er nå ca der det har klaffet med de to forrige da, så håper på snarlig spire ❤️ Satser på å joines i novembertermingruppe, da? :angelic::hilarious:

Så koselig å «se» deg her :happy: er inn i pp 5 sjøl og begynner å bli smått utolmodig. Er nå ca der det har klaffet med de to forrige da, så håper på snarlig spire ❤️ Satser på å joines i novembertermingruppe, da? :angelic::hilarious:
Nei, så kjekt å "se" deg også!! :p Håper det klaffer med spire på deg nå :Heartred :hello2 Hvis vi er så heldig at det sitter på første forsøk igjen (da blir jeg overrasket altså!!), så kommer jeg meg jeg vel akkurat inn i novembertermin sammen med forhåpentligvis deg:love7

Var maibabyen din nr. 2? Eller har du klart å få en til etter maibaby og nå prøver på nr.3? :hilarious:

Tok en test til i går ettermiddag og en sent kveld. Begge negative på den med smilefjes, men på strimmeltesten så var streken såvidt svakere enn teststreken. Så da er det lov å håpe at jeg har/har hatt EL. Krysser fingrene for det har skjedd da, for jeg har ingen teng på EL ifht. slim og slikt.. Men vet ikke om det er et must å ha for å vite at man har hatt el?

Back
Topp