positiv el-test!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Hei, og god morgen til dere[:)]

jeg tok en el-test da jeg sto opp, og jaggu var den positiv!! Altså, ikke AKKURAT like sterk som kontrollstreken, men så godt som. bare en liten nyanse forskjell. Det må vel telle som positivt? Tidligere har teststreken bare vært svak og lyserosa, mange nyanser lysere enn kontrollstreken. hehe, detaljert, men en blir da så usikker av disse testene!

Det vil i såfall si at jeg har el på akkurat den dagen som tickeren min viser. Det er jeg jublende glad for, pluss at jeg er jublende glad for at jeg har eggeløsning!! Tjoho!! Så utrolig spennende!

Nå skal jeg på forelesning, så kommer jeg innom og er noen timer mens jeg skriver oppgave(r). Dårlig deal, blir så ukonsentrert, men klarer ikke å la være! ha en strålende dag da dere. [:D] Og god helg!

God morgen,Misin!! [:D]
Håper du har sovet godt? [;)]

Er EL-testen så godt som like sterk som kontrollstreken er den mest sannsynlig positiv,ja! Gratulerer! [:D] Også så deilig at det klaffer med datoen på tickeren! [:D] Slik har jeg det også,og ingenting er bedre enn det! [:D]

Løp hjem til gubben og hopp til køys nå da! [:D] Lykke til,og håper det klaffer denne gangen! [:D]

Klem,T!

sov godt jeg, og det håper jeg du også gjorde[:D] nå sitter jeg stuck på skolen.. [:'(]
Men vi hadde litt sengeaktivitet i går, og forhåpentligvis i kveld[;)] spennende!

Lykke til du også Trine!

Jeg sov strålende bra i natt også [:)] Gjør alltid det ved siden av min kjære! [:D] Tusen takk,Misin! Håper det klaffer for deg denne gangen! Du har barn fra før,skjønner jeg? [:)] Kanskje han/henne får en liten leke-kamerat i hus snart da [:D] Så moro! Bare få med deg gubben til sengs i kveld også! [:D]

han er ikke tung å be, så d skal gå fint[:D] ja, har en sønn på åtte år faktisk.. Er bare 25, men føler meg veeeldig klar for nr to[:)]

Så herlig! [:D] Tipper han blir stolt den dagen han vet at det er en liten baby i mamma`s mage! [:D] Godt gubben ikke er vond å be! Samme her.. Kaster nesten alt han har i hendene,hehe! [:D]

hihi, det er sånn det skal være[:D] Ivrig i tjenesten[;)]
ja, han er veeldig klar for å bli storebror, har mast om det lenge. [:)]

ja du har nok eggløsnig....streken "skal"jo være like sterk eller sterkre som kontroll streken....men det er nok noe på gang iallefall.så stå på i dag å i morgen..minst![:D]

lykke til.

Back
Topp