Positiv el. test kl 06.00

rosenjenta

Glad i forumet
Johoooooooo!!!!!!! Våknet kl 06 og måtte ta testen, hehe. Da var det 2 tydelige streker! Vi gjorde det i 19 tiden i gårkveld. Kan jo hende at jeg hadde el. da??!! Håper det for vi har ikke gjort det i dag. Jeg har også litt sånn el.slim nå. Kanskje det er lurt å ta en runde i kveld allikevel? Mange sier at det er beste å gjøre det hver 2 dag, men hva mener dere?

Testen jeg tok i går tok jeg kl ca 0800. Mye kan ha skjedd på 24 timer??!! Håper el. allerede skjedde i går.

Så gøy. Det var jo super tid å hoppe i høyet på. Tenker det skjedde noe utrolig spennende i magen din i går jeg,[:D]
Kryssser alt jeg har for at du har en liten en om ni månder[:D]

Åååå...så spennende!
Hold oss orientert om magefølelsen i dagene framover da..?!
Håper på en liten spire i magen din[:)]

tok en test kl 1030 i dag ( ca 4 timer etter den som viste stigning) og den var svakere. Tyder det på at el. min har skjedd? Tok test på tirsdag kl 0800 og de var nesten like sterk som kontrollstreken.

De var ikke helt negative nei, men det har vært en stigning av den streken til venstre hele helgen. Den kl 06 var like sterk som kontrollstreken. Tok ny test 1030 i dag og da var streken mindre tydelig!!

BRUKER DU STRIMLER ELLER DIGITAL TEST?
EL PLEIER VEL Å KOMME CA 24-36 TIMERETTER POSITIV TEST, SÅ ER
NOK SIKKERT GREIT Å HOPPE TIL KØYS I DAG OGSÅ[:)]
ELLERS SIER DEM JO AT DET ER FØR EL DET ER BEST Å HA SAMLEIE
FOR DA LIGGER SÆDCELLENE OG VENTER PÅEGGET[:)]

TRINE82: DET KAN HENDE DU HAR VELDIG RASK STIGNING! KANSKJE DU KAN PRØVE Å TA EN TEST
HVER 12. TIME... ELLERS HAR JEG HØRT AT CLEARBLUE VISER VELDIG NØYAKTIG STIGNING
OSV, SÅ MAN SLIPPER Å TOLKE STREKENE SÅ VELDIG...
PÅ STRIMLENE HAR JEG SÅ OG SI ALLTID 2 STREKER, INNIMELLOM ER DEN ENE NESTEN LIKE
STERK SOM DEN ANDRE..., MEN GRUNNEN ER VEL KANSKJE OGSÅ AT VI ALLTID HAR EN VISS
LH MENGDE I KROPPEN VÅR...

KLEM[:)]

Jeg har også så og si alltid en synlig strek på testen. Men har aldri fått fullt utslag. Har de digitale og jeg, har ikke tatt den på noen dager da. Synes ikke det er noen vits så lenge den andre er så svak. Men har ømme pupper og murringer i magen. men ike noe EL slim...

Vi er litt like du og jeg da Trine82[:)]
Jeg skal imidlertid prøve digitale neste måned... Koster en del,
men MÅ vite sånn ca når denne eggløsningen er....
Så får håpe digitale viser dette...

Tok en digital nå.. Negativ .. Men hadde en ganske sterk en fra billige teste idag morges. Og livmortappen min er åpen ogmyk nå.. Og det murrer i magen, og vondt i puppa.. Litt EL slim.. Tror at det er noe på gang i disse dager.. Bare så synd jeg skal ha to nattevakter nå.... Passa dårlig...

Så bra da, Trine... Kan jeg spørre deg om hvordan livmortappen kjennes ut som myk og åpen?
Er ikke så "inni" dette jeg...
Du,husk at el gjerne skjer mellom klokka 16 og 19, så du behøver ikke være mest aktiv natterstider[:)]
Du er som regel mest fruktbare siste dag med elslim har jeg lest et sted...

Lykke lykke til ihvertfall[:)]

hadde sex inatt.. Får kanskje prøve å få han med når jeg våkner imorra da.. sånn i 4 tida... Få han til å vekke meg når han kommer fra jobb hehe.... For det er vel annenhver dag som er anbefalt... I går kjente jeg klart at tappen var hard.. Da er den mindre på en måte, og kjennes hard. Kjente på det nå, nå virker den større, glir liksom mer utover på en måte.. Og ganske åpen (fikk fingen litt inni den) Sorry detaljer her nå.... og har litt slim, men det hadde jeg mer av forrige dagen......

Her tåles detaljer!!!! Vi er vel alle utstyrt med det samme[:)]
Har aldri visst om denne tappen heller jeg... Mye jeg ikke har visst om
min egen kropp en gang.... Men er nok lurt å følge med på litt andre ting
enn kun el tester...[:)]

Ja, vi må nok bare "bompe" i vei, Trine[:D],
så er det nok snart vi sitter her med
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORE
mager å stryke på[:)][:)][:)]

Svært så "Visuell" vi var i dag da, Trine82[8D]

Stilig med litt bilder i teksten, ja[:D]

Takk for alle svarene :)

Har fortsatt murringer jeg, og har hatt det i HELE dag. Aldri kjent det før.

Back
Topp