Positiv el-test i 2 dager - regne fra første eller siste test?

Rosa på ball

Glad i forumet
Jeg fikk positiv el-test torsdag og fredag forrige uke. Pleier alltid å ha positiv el-test i 2 dager. Det sies jo at selve el kommer 12 - 36 timer etter positiv test, men skal jeg regne fra første eller andre dag med positiv test da?
 
Jeg tenker som så at jeg må ta utgangspunkt i andre dag. For hvis jeg ikke hadde testet mer enn dag 2 hadde jeg jo "misset" riktig dag om jeg skulle tatt utgangspunkt i første dag. Kanskje litt teit forklart, men håper dere skjønte hva jeg mente[:)][:)]
 
Noen som vet??
 
Jeg aner ikke.. Har aldri tatt noe el test men burde nok gjort det [:D]
 
Jeg regner ut el fra forrige sylus og den varierer fra hver mnd så det er nok forklaringen på hvorfor jeg enda er på dette forumet "før svangerskapet".
 
Lykke til uansett og håper du får en positiv test i løpet av sommeren [8D]
 
 
 
Takk for det:-) Bruker el-tester i og med at jeg har litt varierende syklus, men merker også el ved at jeg får el-slim..
 
Lykke til du også[:)]
 
Jeg tok en el-test på søndag og den var negativ, tok ikke lørdag fordi jeg tenkte som så at den sikkert ikke er positiv 3 dager på rad...
 
Med positiv el-test torsdag og fredag og sex lørdag og søndag (passet ikke før) håper jeg det har klaffet ihvertfall[:)] Hvis jeg går ut fra testen på fredag og at el inntraff på lørdag, hadde vi jo sex samme dag som el skulle være, og dagen etter.... Ikke annet å gjøre enn å vente[:'(] 
 
Laaaang ventetid...
 
Så koselig at det har klaffet for deg[:)]
 
Jeg er ikke så veldig aktiv med innlegg, men er innom og leser hver dag - så får det med meg[:)]
 
 
 
Dytter litt jeg... Flere som vet?
 
Ååååå nå ble jeg glad for svar fra deg, Nesing[:)]
 
Da er det ingen tvil om at vi traff på dagene ihvertfall, så gjenstår det bare å se om det førte noe med seg..
 
Tusen takk for svar[:)] Det blir en spennende uke dette, IKM om 6-8 dager..
 
Takker og bukker[:)]
 
Følger forøvrig med på deg og selv om jeg ikke har vært så aktiv her inne på å skrive innlegg - så er jeg aktiv leser - og du kommer med så mange fine svar og positive tilbakemeldinger - selv om du sikkert har hatt mer enn nok med deg selv i perioden som har vært..
 
Unner deg gleden du føler[:)]
 
Back
Topp