Jeg er så ny i dette gamet og er ganske forvirret over egen kropp og syklus om dagen. Behøver litt hjelp med tolkning av el-tester og IKM om noen kan hjelpe
Sluttet på minipille (conlugad) i mid oktober og fikk første menstruasjon ganske kjapt etter (22.10). Varte i 5 dgr. Planen var (er) å finne ut av syklusen min så vi kan gå igang med prøvingen etter jul, men skulle deg skje før så er det bare en kjempe bonus
Jeg fikk ny menstruasjon 18.11 (varighet 5 dgr). Iflg app (Flo) skulle EL komme 2.12 så jeg startet testing med el-tester ca 10 dager etter første dag med mens, 27.11.
Jeg tok ikke bilder av alle testene i starten, bruker Babyplan sine, men begynte fra 30.11. Merket testene gikk fra nogenlunde svake teststreker til ganske så sterke (men ikke eksakt like sterk som kontrollstreken), for så å bli svakere igjen og så helt negativ 3.12.
Har hatt div symptomer som masse murringer, korsryggsmerter, stikninger, trøtthet osv (ikke ømme bryster!) frem til FM som var 16.12. Har fortsatt dette.
Da jeg gikk 4 dager over IKM tok jeg en graviditetstest igår kveld fra Normal som var blendahvit negativ. Tok for «moroskyld» en El-test før jeg gikk å la meg og resultatet har aldri vært mer positivt som dere kan se på bildet. Why??
Tok ny el-test idag tidlig som viste svak teststrek (negativ).
Er det noen som kan forstå hva som skjer? Jeg har ikke fått mensen siden 16.11