Positiv el og g test

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Har positiv cb og onestep eltest i går og i dag. Tok en gtest bare for gøy siden jeg hadde stigning dag cd 14. Er i dag cd 19. Gtest ble "positiv".. lurer på.. kan el slå ut på gtest?
Har også tatt to til gtest å begge for super svake positive streker. Er det mulig?!!? Kan d være el?

Se.. dette er lenge etter tidsfristen.. men dem var slik før den gikk ut

Vedlegg

• 1425220226544.jpg
    1425220226544.jpg
    39 KB · Visninger: 55
Tror ikke det, men en el-test kan derimot slå ut om du er gravid ;) Mulig at el har vært tidligere?

Sitter nå med 5 stk svakt positive. Å alle er tatt på 1-2 timers urin. Å jeg er 5dpo i såfall. Alt er litt merkelig. Men tror ikke 5 tester kan lyve :p men tror jeg produserer fort hcg. Tester tidlig med første dattera mi og nå når jeg mistet i januar testet jeg positivt ca 6dpo. Så jeg tror jeg bare er litt "spessiel" og med lang lute fase att el er tidligere enn 14 dager før mens. La gå.. veldig spent på morgon urinen i morgen;)

Sitter nå med 5 stk svakt positive. Å alle er tatt på 1-2 timers urin. Å jeg er 5dpo i såfall. Alt er litt merkelig. Men tror ikke 5 tester kan lyve :p men tror jeg produserer fort hcg. Tester tidlig med første dattera mi og nå når jeg mistet i januar testet jeg positivt ca 6dpo. Så jeg tror jeg bare er litt "spessiel" og med lang lute fase att el er tidligere enn 14 dager før mens. La gå.. veldig spent på morgon urinen i morgen;)
Ja virker jo rart hvis de viser feil da:o ville tatt en digital jeg:) lykke til❤️

Oppdater i morgen, spennende! Lykke til :-)

Back
Topp