Positiv eggløsningstest?

Martyparty99

Flørter med forumet
Hei! Lurer på om disse er positive?
Streken til venstre er hakket lysere enn kontrollstreken, som gjør meg usikker! Hva mener du?
Håper på at denne syklusen kan gjøre at vi får nr 2! brukte aldri el tester med nr 1, men prøveperiode 3 nå:happy:
 

Vedlegg

  • IMG_6532.jpeg
    IMG_6532.jpeg
    486,7 KB · Visninger: 130
  • IMG_6530.jpeg
    IMG_6530.jpeg
    435,9 KB · Visninger: 129
  • IMG_6531.jpeg
    IMG_6531.jpeg
    478,9 KB · Visninger: 127
Last edited:
Ikke helt klar , legg testene inn i premom . Kan gjøre det lettere å se stigning osv . Men streken skal være sterkere eller like sterk som test strek . Spennende :hello2
 
Ja la de inn e preemom! Det står det at testen var på topp og høy, men ble usikker ja! Skal teste igjen senere og imorgen:nailbiting::) og ifølge flo skal jeg ha el imorgen! Fødte i januar så syklus har vært ustabil, men virker som den begynner å stabilisere seg! Har hatt pstav i 9 år, så etter fødsel var første gang med ordentlig menstruasjon på lenge! Ja dette blir spennende!!
 
Ja la de inn e preemom! Det står det at testen var på topp og høy, men ble usikker ja! Skal teste igjen senere og imorgen:nailbiting::) og ifølge flo skal jeg ha el imorgen! Fødte i januar så syklus har vært ustabil, men virker som den begynner å stabilisere seg! Har hatt pstav i 9 år, så etter fødsel var første gang med ordentlig menstruasjon på lenge! Ja dette blir spennende!!
Hvis premom fant disse testene som topp, og de blir svakere igjen når du tar nye tester, så tenker jeg kanskje at du bare har gått glipp av den faktisk toppen :) Da hadde jeg regna el i morgen og 1 dpo fredag!
Blir spennende å se hva neste test sier.
 
Ser ut som el kanskje kommer imorgen ja! Ser nå at den nye testen er lysere enn den kontrollstreken. Stoler ikke helt på premom da testen som jeg nettopp tok ble registrert som «lav», og den er lik de andre:rolleyes: Blir spennende å se imorgen om den er sterkere, ellers så har jeg hatt el. Har brukt canesten dagene før, å leste nettopp at det kan påvirke testresultat, så enten har jeg hatt ellers får jeg det imorgen.

IMG_6568.png
 

Vedlegg

  • IMG_6567.jpeg
    IMG_6567.jpeg
    423,4 KB · Visninger: 53
  • IMG_6566.jpeg
    IMG_6566.jpeg
    409,3 KB · Visninger: 55
Ser ut som el kanskje kommer imorgen ja! Ser nå at den nye testen er lysere enn den kontrollstreken. Stoler ikke helt på premom da testen som jeg nettopp tok ble registrert som «lav», og den er lik de andre:rolleyes: Blir spennende å se imorgen om den er sterkere, ellers så har jeg hatt el. Har brukt canesten dagene før, å leste nettopp at det kan påvirke testresultat, så enten har jeg hatt ellers får jeg det imorgen.

Vis vedlegget 420987
Ut ifra dette ser det ut som at el muligens kommer i morgen :)
 
Ser ut som el kanskje kommer imorgen ja! Ser nå at den nye testen er lysere enn den kontrollstreken. Stoler ikke helt på premom da testen som jeg nettopp tok ble registrert som «lav», og den er lik de andre:rolleyes: Blir spennende å se imorgen om den er sterkere, ellers så har jeg hatt el. Har brukt canesten dagene før, å leste nettopp at det kan påvirke testresultat, så enten har jeg hatt ellers får jeg det imorgen.

Vis vedlegget 420987
Kan godt trenkes at testen blir positiv i morgen!

Ellers så er det lurt legge inn testene under fanen «andre». Easy@home som du har brukt til nå er egentlig beregnet på testene som er av easy@home merket :)
 
Hvis du legger den inn på andre tester så får du andre verdier, jeg syntes den er enklere. Testen blir nok positiv i løpet av dagen som andre her sier. Ikke alle klarer å finne toppen, det kommer ann på hvor lenge den varer. Så om de fortsetter å bli svake igjen så ville jeg tenkt at du har hatt toppen enten rett før eller like etter du tok den testen og regnet eggløsningen som dagen etter :)
 
Fikk denne idag!
Den er ikke helt positiv den heller, men godt mulig du har hatt eggløsning i løpet av natten. Ta en til om noen timer, hvis den synker så har du antakeligvis hatt en LH topp mellom forrige test og denne, da vil eggløsningen skje i løpet av 1-2 dager :) Hvis den er sterkere så er den jo positiv. Så må du teste etter når den synker igjen for det er først når den synker at eggløsningen skjer innen 24-48 t. Noen har veldig korte topper, mens andre kan få positive tester i opp til flere dager. Så du må bare se hvordan det er med din kropp
 
Såpass ja:eek: mye om og men med disse testene synes jeg haha, har egt digital el tester på vei, men det hjelper meg ikke nå:)
Haha ja, men det trengs bare å læres en gang heldigvis :hilarious: Det beste er jo å ha sex annen hver dag rundt den tiden man har eggløsning, så treffer man ganske godt. Hvis ikke det funker så kan mangå litt dypere til verks. Jeg hadde bare satt i gang alerede ved nesten positiv test, for spermiene lever jo inni der i noen dager:)
 
Ja vi har holdt på hver dag i 5 dager, idag også imorgen, da børr det holde tenker jeg:cat: men er den ikke positiv når strekene er like sterk? Og når streken er sterke enn kontrollstreken? Mente sist jeg hadde el at testene så likedan ut, litt usikker!
 
Back
Topp