Positiv eggløsningstest ved graviditet?/ Demontert CB digital

Malla90

Andre møte med forumet
Hei :)

Jeg lurer på om noen har erfaring med positive eggløsningstester ved graviditet? Jeg brukte clearblue digital eggløsningstest og fikk blinkende smiley (høy fertilitet) 10.01 og 11.01 og "fast" smiley (maksimal fertilitet) 12.01 og 13.01, altså er jeg 10 dpo hvis jeg har skjønt det riktig i dag! Har blitt helt testegal og begynte å teste meg 8 dpo uten utslag. I dag prøvde jeg en digital clearblue og fikk "ikke gravid", men når jeg så strimlene inni viste den to streker svakt (Ja, MÅTTE bare demontere den og se strimlene ;)) Vet ikke om dette kan gi et håp om graviditet? Noen erfaringer?

Like etter leste jeg at noen slår positivt på EL-tester ved graviditet og klarte ikke motstå fristelsen å prøve. På morgenen i dag fikk jeg da blinkende smiley og nå i kveld fikk jeg fast smiley og tydelig mørkere streker.

Jeg bruker dessuten p-data og har testet rundt en halv grad høyere siden eggløsning, og det har jeg også hørt kan være et tegn på graviditet? Åh, kan nesten ikke vente med å bare finne ut om det er en liten spire der inne!!:angel8

Er det noen som har opplevd det samme og vil dele erfaringer rundt dette? :)
 
Last edited:
Cbd har alltid 2 streker, de sier EL tester slår ut ved graviditet, men vet ikke om de er pos før g test:). Masse lykke til:)
 
Takk for svar :) Lest så mye forskjellig om både strimlene i CB digital, positive eggløsningstester og temping etter eggløsning nå at jeg er helt forvirret! Og når hver eneste celle ønsker graviditet NÅ blir det fort mye testing og analysering ;)
 
En g-test slår ut før en el test ville, så ville ikke stolt på el testen:)
 
Spennende! Lykke til ;)
 
Back
Topp