Nufa
Andre møte med forumet
Jeg snakket med ei venninne som har endometriose og hun sa hun hadde fått utslag på eggløsningstest og blitt gravid tidlig i prosessen (før hun visste at hun hadde endometriose), men spontanaborterte tidlig. Hun rådet meg til å høre med lege om å ta blodprøver for å sjekke at man faktisk har eggløsning, ettersom det viste seg at hun ikke hadde det.
Jeg trodde man ikke ville slå ut på eggløsningstest om man ikke hadde eggløsning? Eller tar jeg feil nå? Kjenner det stressa meg litt. Det faktum at jeg ble gravid burde jo også «bevise» at man faktisk har eggløsning, selvom jeg også spontanaborterte tidlig.
Jeg trodde man ikke ville slå ut på eggløsningstest om man ikke hadde eggløsning? Eller tar jeg feil nå? Kjenner det stressa meg litt. Det faktum at jeg ble gravid burde jo også «bevise» at man faktisk har eggløsning, selvom jeg også spontanaborterte tidlig.
Men, ja, det stemmer
Spesielt hvis du er usikker. Og hvorfor i all verden sier folk slikt? Jeg blir aggressiv jeg når jeg hører det
Akkurat som om vi trenger å føle skyld for at vi ikke er zen nok til å bli gravide? Unnskyld meg