Positiv digital cb igjen

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
Har fått d før og. Clear blue digital gir meg positive tester, uten at jeg er gravid. Har testet en idag, helt på impuls (hadde bare cb der jeg var) og vips. Men saken er den at jeg har hormonspiral, så det skal jo ikke gå an. Dro til legen med det samme og testet der, der var den negativ. Kroppen har vært litt rar i det siste. Blødd litt i ny og ned. Og d er nesten et halvår siden sist jeg blødde slik (sluttet å blø da jeg satte inn spiralen). Så jeg tok testen kanskje for å se om jeg kanskje har vært gravid? Har hatt veldige mensmurringer/smerter siste måneden, aldri kjent det slik før.

Må slutte å kjøpe cb ihvertfall.

Jeg syns det er rart at det ikke slår ut hos legen, så det må jo være noe rart med cb sine tester.

merkelig fenomen

eg fekk positiv clear blue digital for fleire år sida

rydda i skapet på badet og kom over testen, den var gått ut på dato så skulle kaste den likevel

sjokket var STORT da den var positiv, måtte på apoteket og kjøpe en vanlig test og den var negativ.
så trur det var noke med at den var utgått på dato?

Jeg vet om 1 annen som også slår ut positiv på CB tester. Hver måned. Uten å være gravid...
Jeg tror det er noe "rart" med dere[8D][:)]. For det skal jo ikke være mulig egentlig.

cyster og svulst kan være grunn til positiv test, men da burde jo alle vært positiv [&:]

Back
Topp