Positiv, deretter negativ

Mamma1992

Betatt av forumet
image.jpeg Ser dere også streken på denne testen? Denne tok jeg igår, men idag viste RFSU blendahvit. Begge er tatt med morgenurin. Noen som har opplevd lignende?
 
RFSU er ikke veldig sensitive. Ser streken her, men denne er veldig kjent for å gi skygger. Synes likevel kanskje at streken er litt for sterk til det?
Hvor mange dpo er du? :)
 
Vis vedlegget 226195 Ser dere også streken på denne testen? Denne tok jeg igår, men idag viste RFSU blendahvit. Begge er tatt med morgenurin. Noen som har opplevd lignende?

Enten er det en skyggestrek på clearblue, eller så må du vente noen dager for at rfsu skal reagere.
 
Jeg er dpo 11 :)
Jeg vet ikke hva sensitiviteten er på RSFU. Men har lest litt, og tydelig at dette har skjedd med flere. Må vel bare smøre meg med tålmodighet å vente ett par dager med å teste med digital. Lettere sagt enn gjort når man gjerne vil ha positiv test :p
 
Må legge til at streken på clear blue kom allerede etter 2 min, så er ikke snakk om å ha lest av etter man skal heller.
 
Jeg er dpo 11 :)
Jeg vet ikke hva sensitiviteten er på RSFU. Men har lest litt, og tydelig at dette har skjedd med flere. Må vel bare smøre meg med tålmodighet å vente ett par dager med å teste med digital. Lettere sagt enn gjort når man gjerne vil ha positiv test :p

Kan i hvertfall si at RFSU ikke gir veldig tydelige streker tidlig, så jeg tror ikke håpet er ute :)
Digital ville jeg ha venta til 13-14 dpo med og tatt på morgenen. Tålmodighet i dpo kunne vi nok alle trenge [emoji23]
 
Back
Topp