Positiv clearblue, negativ quick response, noen erfaringer?

K@ro

Elsker forumet
Jeg fikk en overraskelse i morges ja, tok en clearblue og det lyste GRAVID mot meg.
Siden jeg hadde en QR liggende tok jeg den litt senere på dagen, bare for å være helt sikker, og den viser kun 1 strek.

Jeg skulle hatt mensen i dag.

Noen som har erfart det samme, og var dere gravide eller ikke?

Jeg har lyst til å slippe jubelen løs, men tør ikke.[&o]

Det er nok bare å slippe jubelen løs!!! Kroppen din produserer nok ikke så mye HCG enda, sånn at det ikke er så mye HCG i urinen utover dagen, men mest om mårran [:)]

Gratulerer så mye me den lille spiren [:)]

ORIGINAL: talata

Det er nok bare å slippe jubelen løs!!! Kroppen din produserer nok ikke så mye HCG enda, sånn at det ikke er så mye HCG i urinen utover dagen, men mest om mårran [:)]

Jeg håper virkelig du har rett

Fikk likt deg den dagen jeg skulle ha mensen. Og jeg var gravid ja. Gratulerer![:D]

ORIGINAL: kiki82

Fikk likt deg den dagen jeg skulle ha mensen. Og jeg var gravid ja. Gratulerer![:D]

Så godt å høre!

Du er nok gravid ja[:D] CB er jo mest til å stole på da[;)] Gratulerer så masse!![:D]

Orket ikke vente, så jeg fløy ut å kjøpte en ny CB, og den sier også gravid, så da blir det feiring i kveld

ORIGINAL: Guest

Orket ikke vente, så jeg fløy ut å kjøpte en ny CB, og den sier også gravid, så da blir det feiring i kveld

Gratulerer såå mye!!! Ønsker deg et flott svangerskap

gratulere så masse[:)]

Gratulere så masse me spiren

GRATULERER!!!

Quick Response slår ut tregt. Da jeg ble gravid nå så testet jeg negativt med QR. Dagen etter fikk jeg positiv blodprøve på Riksen. Det gikk enda en uke før jeg fikk svakt positivt utslag på QR. Så den stoler jeg ikke på lenger.

Gratulere så mye med spiren, kos dere masse i tiden fremover [:D]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Det er nok bare å slippe jubelen løs!!! Kroppen din produserer nok ikke så fort HCG, ssånn at det ikke er så mye i urinen utover dagen, men mest om mårran [:)]

Gratulerer så masse med spiren, og lykke til med svagerskapet! [:)]

ORIGINAL: Elimor

Gratulerer såå mye!!! Ønsker deg et flott svangerskap

sign

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Du er nok gravid ja[:D] CB er jo mest til å stole på da[;)] Gratulerer så masse!![:D]

Den der quick greia suger jo da! Vet MANGE som har fått negativt med den, men likevel vært gravide..
Så gratulerer med en spire i magen[:D]

Back
Topp