posetiv eller negativ test? bilde

jannicke iren

Gift med forumet

denne testen er ikke min, men for dama til broren min som er 17, stakkars jenta er rådvill og redd, men jeg er så usikker på svaret selv på denne testen, hva tror dere?

Den så negativ ut, men gudene vet..

Jeg ville tolka den som negativ iom at streken ikke er hel.

Eg trur den er positiv, min såg sånn ut då eg var gravid med lille (2-3 dagar før mensen skulle kome). Det er ikkje anna å gjere enn å ta ein ny i morgon tidleg og sjå om det blir tydelegare. Eventuelt bruk ein sånn gravid/ikke gravid-test, så slepp ein å tolke. Når skulle ho hatt mens?

Be henne teste med noe annet enn de søpletestene fra CB. Sytrådstreker er som regel alltid negative, men man kan aldri vite sikkert med de.

Jeg har tidligere fått slik test uten å være gravid.
Når er det hun vanter mensen?
Hadde bedt henne vente et par dagen, og kommer ikke mensen innen da, tatt en ny test, men IKKE CB+

jeg var gravid når min viste en sånn

vanskelig å si be henne ta en test noen dager senere om ikke mensen har dukket opp

Læidy Bla Bla skrev:
jeg var gravid når min viste en sånn

Jeg har fått sånn cb test flere ganger, og alltid vært negativ

Min positive test så slik ut... ble bare bredere og sterkere strek etterhvert..

Jeg tror nok ikke den kan regnes som positiv, har fått sånn selv. Og med slik men halv strek f.eks. Ta en ny. Men ikke juble helt enda.

Labambie skrev:
Be henne teste med noe annet enn de søpletestene fra CB. Sytrådstreker er som regel alltid negative, men man kan aldri vite sikkert med de.

Min viste slik da jeg var gravid med første (testa før mensen kom). Men det var med en vanlig graviditetstest fra apoteket. har ikke erfaring med de du bestiller fra nettet.

Jo, den er positiv! (mener jeg)

Da jeg var 17 var min positive test helt lik den, og jenta er dag snart 7 år

Min så ca slik ut noen dager etter IKM, det tok flere dager over IKM før streken ble sterk :o

Ser veldig positiv ut... Svak kryss er kryss, og om hun har tatt den tidlig (rett etter forventet mens) eller ikke med morgenurin er det full mulig hun er gravid... 
Er hun veldig usikker kan hun gå på helsestasjonen å få tatt en ny prøve med morgenurin evt tatt blodprøve hos legen..... 

Back
Topp