Poser på butikken

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg tok med poser hjemmefra i dag jeg...
Vi drukner i plastposer hjemme, så nå bestemte jeg meg for å ikke ta med flere fra butikken. Følte meg skikkelig gnier da jeg dro opp fem poser fra lomma når jeg skulle pakke varene. :p

Kjøper du alltid plastposer på butikken? Tar du med? Bruker du handlenett?

Synes det er supert! Selv svømmer vi også over i poser, og må kaste masse vi ikke har plass og bruk for. Prøver å ha med handlenett, men jeg glemmer det hele tiden. Så tommel opp for at du prøver å minimere poseforbruket! Det er miljøvennlig, og man slipper å betale for snikreklamering for butikken. ;)

Har sånn handlenett jeg pleier bruke :-) men selv om jeg står med den i hånda og ikke har handla mye så får jeg spm om jeg skal ha pose :P

Innom butikken på trilletur i dag, hadde ikke med handlenettet for ikke planen å handle ;) men nesten tomme for poser hjemme, blir litt mer søppel med bleiebabyb i hus merker jeg.... Men blei flere hull i posen når jeg pakka så den måtte bare kastes :(

Begynte med handlenett for noen uker siden. Vi har aaalt for mange plastposer :P trenger ikke flere.

Her går det så mye poser pga bleier så jeg må kjøpe, men har jeg med pant bruker jeg de omigjen

Ikke alltid jeg vil ha pose på butikken, nå skal jegkjøpe handlenett tenkte jeg.

Kjøper alltid, selvom vi har mange poser hjemme. Neste gang skal jeg prøve å huske og ta med egne poser :)

Vi bruker alltid handlenett, hvis vi husker å ta de med, vel å merke. Det er snart krise for det ene har begynt å revne og de produseres ikke lenger. Har noen tykke, gamle fra Coop. Det blir alt for mange poser hvis vi skal ta med hver gang. Jeg kjøper Libero Wastebags til badet for de passer akkurat i søplekassa ;)

Om jeg har en del poser fra før så bruker jeg handlenett. Ellers tar jeg med fra butikken siden jeg bruker de posene som bossnett :P

Har et handlenett jeg glemmer hver gang! Så blir nok poser. Etter vi fikk lillegutt så har vi ikke for mye poser lenger. De fylles opp med bleier rimelig fort! :P

Tar med meg plastikk poser ofte. Ikke for å være gnien men fordi jeg drukner i poser. Så når vi har mye jobbet jeg alltid med å redusere igjen;) bruker også mye handlenett (trikset er å hadde klar i vesken) eller stapler under barnevognen;)

Hurra for handlenett i stoff :-) Coop har noen store fine man kan kjøpe f.eks. Pleier å rulle det sammen å ha i veska, i bilen og i barnevogna, så har jeg alltid med meg! Så utrolig lei av alle posene...

Kjøper alltid poser når vi handler. For hjemme trengs det alltid. Syns det er helt greit at pose koster penger.

De brukes til restavfall. De man kjøper på rull er altfor tynne, så inntil det kommer en bedre løsning på det må jeg ha med meg fra butikken. De som irriterer meg er de fra apotek, klesbutikk etc, de er for små til søppeldunken og blir aldri brukt igjen.

Jeg bruker ofte sekk og evt nett jeg har med hjemmefra. Jeg går til butikken så syntes det er greit å ha det på ryggen. Og når jeg får baby i hus, kjøper jeg heller avfallsposer til bleiene for det tar mye mindre plass enn alle disse plastposene fra butikken.

Køper hver fang i butikken. Sko ønska me hade blitt flink å ta med istællet

Vi bruker handlenett 90% av tiden. Har masse. Glemmer oss av og til, men det er jo greit, for vi trenger handleposene til søppelposer uansett ;)

Hadde handlenett men hvor dem har blitt av aner jeg ikke. Sånn går det når man flytter.
Men har ikke så mange poser hjemme da det blir brukt noen til div ting og hvis vi har mange poser ja da tar jeg med noen av posene vi allerede har til butikken ;-)

Back
Topp