Posekake uten egg, melk og nøtter

Jeg lagde brownies fra toro en gang, og byttet ut egg med en spiseskje peanøttsmør. Lurer på om jeg brukte olje i stedet for smør. De som skulle spise den var veganere. Den smakte i allefall godt :)

bare ta ekstra bakepulver i den langpannekaken fra toro :)

skal vise...
Møllerens sjooladekake er uten melk og egg, gitt at du lager den med vann og olje som det står. Jeg pleier lage den på melk og smør for da synes jeg den får litt bedre "hold" men de er ikke nødvendig. Evt kan man jo bruke appelsinjus eller f.eks havre eller rismelk.

Toro brownies går også

Ikke toro sjokoladekake, den er glutenfri, men der er egg i den.

skal vise...
Møllerens sjooladekake er uten melk og egg, gitt at du lager den med vann og olje som det står. Jeg pleier lage den på melk og smør for da synes jeg den får litt bedre "hold" men de er ikke nødvendig. Evt kan man jo bruke appelsinjus eller f.eks havre eller rismelk.

Toro brownies går også

Ikke toro sjokoladekake, den er glutenfri, men der er egg i den.
Møllerens kan inneholde spor av melk og egg (personen er hyperallergisk.
Toro sine inneholder egg dessverre

når det er snakk om en hyperallergisk person tror jeg ikke at jeg hadde tatt sjansen på posekake, det er stor sjanse for at det kan inneholde spor av både det ene og det andre selv om det ikke står på pakken. Ville spurt hva vedkommende bruker å bake og laget det, så er du på den sikre siden.

Hyperallergisk, da utgår poser.

Da finner du en vegansk oppskrift, tenker jeg.

Evt googlet du crazy chocolate cake, den ligger vel på det søte liv. Den er uten ca alt, om du bare bruker melkefritt smør i glasuren

Hyperallergisk, da utgår poser.

Da finner du en vegansk oppskrift, tenker jeg.

Evt googlet du crazy chocolate cake, den ligger vel på det søte liv. Den er uten ca alt, om du bare bruker melkefritt smør i glasuren
Tusen takk.
Googlet og fant en oppskrift uten egg, men den inneholdt smør, men smør kan byttes ut melkefri margarin :)

Back
Topp