Posehjelp

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Eline er 10 mnd. Når hun var liten brukte vi skinnposen som jeg brukte når jeg var lita.
Nå trenger vi en ny pose som æg stor, god og varm, og som har hull bak til vognselene.
Svigermor sa at hun vil kjøpe til oss til jul, så da hadde det vært greit å viss hva som var best.

Jeg har sett litt på Lammy sin. Tips?

Vi har odenwalder lammy, den er fantastisk.
Han er 2,5 nå og ganske lang, han bruker den fortsatt.
Har også fått veldig mye skryt for den i barnehagen.

takk for bra tips! D e meninga at vi ska bruk den ei god stynd, så bra at d e litt str på den. Ska sjekk ut den [:)]

vi har denne! superfornøyd[:D]

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=494014&b_kid=494014

Har odenwalder dunpose, er kjempefornøyd med den[;)] den kan vaskes i vaskemaskin også, noe som er et stort pluss[;)] og den er lang.
Barnas Hus har forresten supertilbud på den imorgen[;)]

Veldig fornøyd med voksi urban! [:)] Den er 125 cm lang, og kan og åpnes i fotenden!

Denne er bedre enn odenwälderen, da den kun har 10% dun i underdelen, slik at den ikke blir flatklemt og dermed varmer dårligere. [:)]

ORIGINAL: rodstilk

Veldig fornøyd med voksi urban! [:)] Den er 125 cm lang, og kan og åpnes i fotenden!

Denne er bedre enn odenwälderen, da den kun har 10% dun i underdelen, slik at den ikke blir flatklemt og dermed varmer dårligere. [:)]

ja men urban må renses[;)]

ORIGINAL: BALLIZ

ORIGINAL: rodstilk

ja men urban må renses[;)]

Bare underdelen [;)]

Back
Topp